streda, 2. septembra 2015

Jarmok

***
 

Téma / Anime : Kuroko no Basket
Postavy: Murasakibara Atsushi x OC
Poznámka: ide len o takú krátku drobnosť 

***


,,Nie, nie, ja chcem ísť na kolokoto..kolot...kolotoče!" zamumlala a odstúpila od neho. Dnes toho vypila viac, ako obvykle. Chcel ju chytiť, no znova sa mu uhla a uškrnula sa.
,,Nie, nie, Atsushi!" nesúhlasne pokrútila hlavou a začala pred ním tackavo ustupovať. Po celý ten čas mala na perách ten svoj šibalský úsmev a on ju len pozorne sledoval a robil pomalé kroky smerom k nej.
,,Nechytíš ma!" vyplazila na neho jazyk a vtedy narazila zozadu na zábradlie, ktoré ohraničovalo jednu z atrakcií. Natiahol k nej svoje dlhé paže, už mu nemala kam újsť.
,,Dopekla." zašepkala. Zahrýzla si do svojej spodnej pery, keď pocítila jeho mocné dlane na svojom drieku. Zdvihol ju do výšky a prehodil si ju cez rameno. Cez to druhé mu už videla jej malá taška, na ktorú jej celý večer dával pozor.
,,Ja tu chcem ostať!" zaprotestovala, no to ju už on niesol cez ten obrovský dav. Zopár ľudí sa prekvapene pozrelo na toho obrovského človeka a na ňu, ako sa márne snaží vyšmyknúť sa mu.
Čoskoro už boli na prázdnom chodníku a zvuk hudby z jarmoku pomaly utíchal.
,,Atsuhi..je mi zlééé, táto poloha mi tlačí....ahm.. na brucho." silno ho začala búchať do chrbta. Neustále sa mrvila a hromžila, no po desiatich minútach vzdala ten vopred prehratý boj a už len visela cez jeho silnú pažu ako vrecko zemiakov.
Mal to domov len kúsok. Zachvíľu už stáli pred dverami jeho bytu. Z riflí vytiahol svoje kľúče a odomkol. Vošiel spolu s ňou stále na rukách dnu a zavrel za sebou. Opatrne ju položil na zem a ona sa bezmocne oprela o stenu.
,,Je mi zle." oznámila mu, kým si on kľakol a natiahol sa k jej členku. Opatrne jej zdvihol chodidlo a vyzul tenisku. To isté urobil aj s druhou nohou a popri tom bol stále v pozore, kebyže sa náhle rozhodne zložiť sa na dlážke. Keď bol s tým hotový, postavil sa.
Schmatla ho za tričko a pritiahla si ho tesne k sebe.
,,Ľúbiš ma?" spýtala sa opitým hlasom a našpúlila pri tom pery.
Murasakibara si ju len mlčky vyhodil do náručia, na čo sa hlasno zachichotala. Presunul sa s ňou do svojej izby a opatrne ju položil na posteľ. Niečo zamrmlala, no odignoroval to.
Pobral sa do kúpeľne, zhodil zo seba svoje oblečenie a dal si horúcu sprchu.
Keď sa vracal do izby s uterákom preveseným okolo krku, pohľadom spočinul na osobe ležiacej na jeho posteli. Spokojne sa rozvaľovala po celej jej šírke a hruď sa jej dvíhala v pravidelnom rytme.
Zaspala.
Podišiel bližšie. Kľakol si na kraj a po štvornôžky sa dostal nad jej telo. Ešte stále z nej cítil šampón, ktorým si poobede umývala vlasy.
Chvíľu sa díval na jej spiacu tvár a očami zablúdil k jej ústam. Jemne pohybovala perami, akoby sa snažila niečo povedať. So zastretým pohľadom sa k nej sklonil. 
,,Ľúbim ťa." zamrmlal a pobozkal ju.

.
.
.
ĎAKUJEM za prečítanie.


***

5 komentárov:

  1. Juuuu, toto bolo také rozkošné, krásne, milé. Mám rada takéto drabblovité poviedky zo života :3 Ja chcem ísť tiež na jarmok! Úplne milujem tú atmosféru tam a hlavne kolotoče! :D Ja som do kolotočov maniak :D a toto bolo vážne super, normálne som cítila tú atmosféru aj cez monitor :D dúfam, že sa aj ja ešte dostanem na nejaký jarmok túto sezónu. Inak začínam mať toho Murasakibaru čím ďalej, tým viac rada :P a rada čítam, že máš práve s ním mániu... chystám s ním také malilinkaté prekvapko, dúfam, že ťa poteší :3

    Som zvedavá, že ktorá z KnB postáv ťa chytí najbližšie, veľmi rada si prečítam ešte niečo na takýto spôsob :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to bolo milé :) Veľmi zlaté.
    Ale hody ste mali? I ja chcééém, ešte kým je dobré počasie, bohužiaľ, u nás to nepripadá do úvahy, ale veď ja sa vynájdem xD Mno, ale dobre, že si nedopadla ako hlavná hrdinka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to bolo zlaté :3 Čítala som to už ráno v buse, ale s komentovaním som radšej počkala...
    Jarmoky sú super a ešte viac super sú Festy ako napríklad Mangafest *vychvaľuje sa* Mať tam takého ,,ochrancu" by bola prdel. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlatééé... normálne som pri tom krochkala. :DD Ale Atsushi vie ako ju dostať z jarmoku. xD Naozaj podarené, a pritom to bolo tak krátke. ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Asi se už opakuju, ale i tohle bylo prostě sugoi ^_^ a já se celkem dost řehtala při představě, jak ti lidí čučí na to jak si ji prostě jen tak hodil přes rameno XD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)