nedeľa, 27. septembra 2015

Koniec a začiatok


Typ : FanFiction
Anime / Téma : Kuroko no Basket
Žáner : romantika, drama

Hlavné postavy : Nijimura Shuzo x OC x Haizaki Shougo
!!!Poznámka : NS a HS - urobila som z nich bratov

Stav: pripravuje sa

Popis:

Dvaja bratia, žijúci úplne dva odlišné životy.
Jeden bezstarostný, nezodpovedný, bez ambícií a cieľov.
Druhý v kariérnom vzostupe a pripravujúci sa na založenie rodiny.
Každého z nich čaká úplne iný osud, pre jedného z nich to bude koniec, pre toho druhého možno začiatok, v každom prípade, oba budú predstavovať nešťastie a smútok.  


.
.
.

4 komentáre:

  1. DO prdele, to čo.... O_O

    Máš riadnu odvahu z nich spraviť bratov. Ako...sú si podobní vzhľadovo, ale povahovo totálne odlišní, tak som zvedavá, ako si s tým poradíš. ☼
    Držím ti palce s učením!

    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tož to jsou dobrá rodina! :D Doma to musí mít jak na bojišti :-D
    Díky tobě jsem zjistila, jaký je Nijimura super fešák :3 těším se! Třeba by mohl dostat Haizaki do huby... :D *snaží se ti vnutit svoji myšlenku*

    Hezky se nauč! ;)

    X <3 X

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, drahá, vôbec som netušila, že sa niečo podobné chystáš písať ale poviem ti teda, že som nadšená! :D Obidvaja sú totiž moje obľúbené postavy (i keď Nijimuru mám, prirodzene, galakticy moc radšej :D) a opäť tu vrieskam od radosti, že bude ďalšia fanfikcia s Nijimurom ♥ ty si proste super a vieš ako človeku ulahodiť :D btw, ten námet znie veľmi sľube... som zvedavá, že ako to vymyslíš a ako z nich urobíš bratov... vôbec by mi niečo takéto nenapadlo a veľmi to oceňujem :) a keď na nich tak pozerám, tak sa mi trošilinku snáď aj podobajú :P a pozerám, že to bude tak trochu alternative universe, tak som veľmi zvedavá :)

    Takže pekne píš, nemôžem sa dočkať tejto aj ďalších tvojich poviedok :) robíš mi radosť, vždy sa mám na čo tešiť a mám čo čítať ^^ inak, prepáč, že stále stagnujem s tou tvojou poviedkou na želanie, ale teraz momentálne píšem veľmi rozsiahly článok, čo pohlcuje strašné množstvo času a už to chcem mať konečne hotové aby som sa opäť mohla venovať fanfikciám a tvoja je hneď na prvom mieste, takže už to nebude trvať dlho, sľubujem :)

    A tiež držím laby s učením a v škole, nech to tam zajtra zase nejako prežiješ .) viem si to predstaviť, tiež som nenávidela nedele večer -.- a stále ich nemám rada, ale takéto novinky ako od teba hneď vedia zlepšiť náladu a potešíť :3 už aby to bolo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teraz si tu trošku rýpnem :D Petrika? :D nemala toto byť pôvodne nejaká fanfikcia, ktorú si chcela písať a nakoniec sa z toho vykľul Spolubývajúci? :D Že je to tak? Že? :D Že som to odhalila? :D *Sherlock Farah odkladá obrovskú lupu a potiahne si z fajky* xDDD no nič, drbe mi :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)