utorok, 29. septembra 2015

My brave soldier


Obrázok je od Farah

Typ : FanFiction / Poviedka
Anime / Téma : Kuroko no Basket
Žáner : romantika, historické

Hlavné postavy : Himuro Tatsuya x Anabel [ OC ]

Stav: rozpísaná

Popis:

Napriek tomu, že dostala Anabel možnosť výberu, tak sa predsa len rozhodla, že sa vydá za úplne cudzieho človeka, muža, ktorého jej schvaľoval jej otec, pokým ešte žil. 
Považuje to za svoju povinnosť a odmieta inú, príjemnejšiu cestu.
Dostane list, v ktorom stojí, že sa má ihneď dostaviť na hrad svojho nastávajúceho a sprevádzať ju nebude nikto iný, ako Himuro Tatsuya.

Kapitola č. 1 

.
.
.

4 komentáre:

  1. Oh yesyesyes! :D držím palce Muro-chine...Anabel mi přijde tvrdohlavá :D

    Těším se na to :D

    X <3 X

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juchuuu, aj som si vravela, že čo bude s týmito dvoma a mimoriadne si ma potešila, keď sa tu objavilo toto tu :) moc sa teším na túto poviedku, pár Anabel a Himuro sa k sebe mimoriadne hodia a kto vie, možno ešte niečo nakreslím, si mi vnukla inšpiráciu :P :) som veľmi zvedavá, že ako to medzi nimi vymslíš :) vôbec som netušila, že Anabel sa má vydávať :O a ešte že to berie tak zodpovedne... ale už asi všetci vieme, že komu bude nakoniec patriť jej srdce ;) a snáď sa tam objavia aj Murasakibara a Elisabeth :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty potvora, čo to so mnou robíš! Ja už ďalšie čakanie nevydržííím!
    Vyzerá to sľubne a zhody okolností sú svine.

    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Btw, stále čakám na túto fanfikciu :D odkedy si sem hodila túto upútavku, tak sa jej nemôžem dočkať :D Himuro musí byť smutný, že sa stále nedočkal svojho príbehu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)