utorok, 1. septembra 2015

My sweet princess


***


***

Typ : FanFiction
Anime / Téma : Kuroko no Basket
Žáner : romantika, historické

Hlavné postavy :  Murasakibara Atsushi x Elisabet [ fiktívna postava ] 
+ Himuro Tatsuya

Stav: dokončená

Popis:

 Ide opäť o kratší príbeh odohrávajúci sa v stredoveku.
Murasakibara Atsushi zachráni v lese mladú princeznú Elisabet a vezme ju do svojho tábora.  

***

BONUS, ilustrácie
Tieto ilustrácie pre mňa vytvorila moja milovaná Farah.
Keď som to zazrela na jej blogu, skoro som od šťastia vyskočila z kože. Je to tak nádherné, tak perfektné a skvelé, že som taktiež sa skoro rozplakala od radosti.
Určite navštívte jej blog, jeto veľmi sympatická slečna, ktorá píše veľa zaujímavých a hlavne hot hot hot :D poviedok nielen na KnB.
Veľmi Ti ďakujem, Farah! :]

***

***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Váš komentár :)