štvrtok, 3. septembra 2015

Pozrite sa, čo Petrika dostala a záviďte!!!


Dopekla, ja som musela teda poriadne poslúchať, pretože si neviem vysvetliť, ako som inak mohla byť takto obdarovaná :]

Tieto nádherné skvosty pre mňa vytvorila moja milovaná Farah.
Ako...toto je niečo úžasné, dokonalé, jedinečné.
Určite jej to dalo veľa práce a ja si toho nesmierne vážim.
Ešte teraz sa vyškieram na monitor a trasiem sa od radosti :D 
Určite naštívte jej blog, je to skvelé žieňa, čo taktiež píše FF na KnB, ale aj na iné veci. Jej tvorba je fakt niečo, má to vždy myšlienku, hlavu, pätu, dobrý rozsah, vykreslenie a dej.
A sú to hot hot hot hot hot vecičky :D chichi :D
Farah, Ďakujem Ti!

A teraz k samotným obrázkom.
Je to k môjmu príbehu My sweet princess a je to boží. 
[ Nie príbeh, tie obrázky :D ]
Murasakibara...ňuňuňu..je tam nádherný.
Ten výraz, to teló! :D Tie farby, ja nemám slov :] Dokonalosť sama!
A Himuro? Och...dofrasa! Vďaku tomu fanartu sa do neho asi zamilujem :D 

Ešte raz....veľmi veľmi veľmi Ďakujem!

.
.
.

10 komentárov:

  1. Himuro sa jej teda vážne podaril! Hm, celkovo sa jej to veľmi vydarilo, len pri Mura-chanovi mi strašne vadia tie jeho vlasy... prečo práve fialové a také dlhé?? (také má aj v anime - zmier sa s tým xD) Oveľa viac by mi na ten obrázok pasovali hnedé a krátke! Ale no čo už, keď je hlavná postava tvojej poviedky práve Atsushi. :D
    Možno, keby že má iný postoj a nie také tvrdé črty tváre, tak by mi tie jeho vlasy nevadili... ale aj tak - ja by som to nevedela nakresliť ani zďaleka tak dobre, takže klobúk dolu... inak nevieš, kde to kreslila? V pts, gimpe, či vo photoshope? Ale to by som sa jej asi mala priamo spýtať ja sama. xD No nič.. ale vážne je to pekné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá, že to písala na stranke :) v tom článku :)

      Odstrániť
    2. Aha! Vidím to! Ďakujem. ^-^

      Odstrániť
    3. Ďakujem ti veľmi moc, Soletka :)) ono tie Atsushiho vlasy boli problém, to je pravda :D mal z neho byť drsný rytier, no s vlasmi farby žuvačky by ho asi poddaní nebrali moc vážne, tak som mu musela dať aspoň ten drsný look :D čo už, že Fujimaki-sensei sa rozhodol práve pre fialovú, keď ho tvoril :D s hnedými by to už nebol náš Murasakibara :>

      A kreslené to bolo klasicky na papier + ceruzka, potom naskenované a úprava v photoshope + vyfarbenie v Paint Tool Sai :) ďakujem ešte raz moc za pochvalu :)

      Odstrániť
    4. Soletka, keby mal mať hnedé a krátke, tak by bol Kiyoshi Teppei :D

      Hentai no Kame

      Odstrániť
    5. Farah - Prosím ťa, neďakuj! x.x Ja som to nekreslila, to ty! Poďakuj sebe... a áno, s hnedými by to už nebol náš Murasakibara. :D
      To som si už potom ináč prečítala, ale ďakujem, že si si dala tú námahu a napísala mi to znova. ^^ Občas si takéto veci nevšimnem.

      Hentai no Kame - Hej, máš pravdu, to ma nenapadlo. xD Asi preto, že som si ho predstavovala ešte s viac tmavšími vlasmi.. ^^

      Odstrániť
  2. A k tebe, Petrika, drahá, toľko chvály si ani nezaslúžim :3 som nesmierne rada, že som ti urobila takúto radosť a že sa ti fanarty páčia :) zaslúžila si si to tým, že píšeš také super veci, vieš? :D Inak by to ani nevzniklo, dostala som obrovskú motiváciu vďaka tebe a v budúcnosti sa pokúsim aj jo Elisabet a Umeko z Ona je On ^^ len sa bojím, aby som tvoje OC vystihla správne :D

    A naozaj si ma moc potešila, taká chvála, teraz sa asi zase rozplačem ja :D inak, vidím, že si včera v noci pridala pokračovanie k Princess, to je asi osud :D hneď si to pôjdem prečítať :) a som moc rada, keď niekomu môžem urobiť radosť takýmto niečim :))) nemáš noazaj za čo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akože, keď sa Muro, šikanovaný tu Vámi za farbu vlasov, rozplače, kto bude chrániť Elisabet? :D Hlavne, že ona s tým problém nemá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte je tam Himuro :D ale nie, nech si kľudne Murasakibara tie vlasy nechá, má okrem toho aj iné kvality :D všakže :D

      Odstrániť
  4. Presne tak, napríklad tie...FIALOVÉ oči :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)