pondelok, 7. septembra 2015

Všetko najlepšie, Farah!


Dnes má niekto narodeniny, že áno, Farah?
Želám Ti všetko len TO najlepšie, čo človeka môže stretnúť a všetky tie krásne veci, čo môže život ponúknuť :]

Je to len taká drobnosť, ale hádam Ťa môj darček aspoň trošku poteší :]

 ,,Miláčik, musím uznať, že toto ti vyšlo." prehovorila Farah a spokojne sa oprela vo vani o jeho hruď. Horúca voda s voňavou penou ihneď zapôsobila upokojujúco na jej telo a akoby náhle všetok ten stres a únava odišli.
,,Ono mi aj niekedy niečo nevyšlo?" spýtal sa samoľúbo. Spokojne zaklonil hlavu a privrel oči. 
Tiež mal toho v poslednej dobe veľa a preto bola o to viac prekvapená, keď po ňu večer prišiel a obaja šli do jeho bytu. Vážila si každú chvíľku strávenú s ním a keď uvidela, čo si pre ňu na dnes pripravil, bola naozaj dojatá. On nebol moc na tie romantické veci, no keď už sa stalo, bolo to vždy dokonalé, dokonalé, ako teraz. 
Keď pred dvadsiatimi minútami zvedavo nakúkla do kúpeľne, ostala naozaj veľmi príjemne prevapená. Celú miestnosť osvetľovalo svetlo čajových sviečok, ktoré náhodne uložil okolo a na okraji vane ich čakalo šampanské s dvoma pohármi na stopke. 
Mierne ňou trhlo, keď sa z ničoho nič objavil za ňou a objal ju kolo pása.
,,Páči sa ti to?" zamrmlal jej do ucha a následne ju pobozkal do vlasov. Farah len s úsmevom na perách mlčky prikývla a o pár minút neskôr už boli obaja spokojne usalašení v horúcej vode a oddychovali. Úplne sa to líšilo od toho, ako pred týždňom strávili jeho narodeniny. Kúpila mu darček, dokonca si našla na internete recept a upiekla tortu. Keď mu však prišla zablahoželať, nemala konkrétny plán, ako strávia deň. Jednoducho sa ho spýtala, čo by si želal robiť on. Šibalsky sa usmial a už vtedy tušila, že mu zrejme nemala ponúknuť až tak voľný výber. Zobral si ju na ruky a následne do svojej izby. Celý deň sa v podstate preváľali v jeho posteli. Farah mala z toho zvláštny pocit, no Daiki veselo poznamenal, že to boli tie najlepšie narodeniny, aké kedy zažil. Tá poznámka ju síce prinútila červenať sa, no zahrialo ju to pri srdiečku. Bol to...zaujímavý deň.   
Pri tej spomienke si priložila pohár k perám a odpila si. Zvedavo sa pootočila, aby mohla nazrieť do jeho tváre. Stále mal oči zavreté. Uvedomila si, že sa ešte nikdy spolu nekúpali a bolo jej jasné, že to rozhodne budú musieť zmeniť. Celá tá atmosféra bola naozaj čarovná. Spĺňalo to všetky podmienky k tomu, aby bol človek naozaj spokojný. 
Teplo, príjemná vôňa, prítomnosť milovanej osoby...
,,Zaujalo ťa niečo?" uškrnul sa, zrejme vycítil jej intenzívny pohľad. Farah mierne zahanbene sklopila zrak.  Vždy ju vedel priviesť do rozpakov tým, ako vystupoval. Aomine bol jednoducho ten typ, pri ktorom si je málokto istý. V jeho tóne bolo často niečo arogantné a sebavedomé, no práve to bolo na ňom to fascinujúce. Dobre však vedela, že dokáže byť aj iný a zakaždým s pôžitkom dávala dole tie jeho masky.
,,Neodvracaj sa, môžeš sa dívať, koľko len chceš." povedal jemne, keď konečne otvoril oči. 
,,Neodvracam sa." zamumlala. Znova sa napila a pohár odložila na okraj vane. 
,,Ale áno, vždy to spravíš...prečo?" spýtal sa zvedavo a zdvihol k nej ruku. Jemne chytil medzi prsty jeden z prameňov vlasov, ktorý jej padal do tváre a zastokol jej ho za ucho.
,,Ja netuším, prečo to robím. Možno preto, že mi je nepríjemné, keď na nachytáš, ako ťa pozorujem." usmiala sa a oprela si hlavu o jeho rameno. 
,,Je to taká... moja malá súkromná chvíľka, preto nemám rada, keď mi do toho začneš rozprávať." vysvetlila. I keď už boli spolu pomerne dlho, stále sa niekedy cítila nesvoja a vždy sa našlo niečo, čo ju ešte dokázalo rozhodiť. Pre ňu bol ten muž perfektný, no nechcela mu to dokazovať neustále tým, ako na neho zazerá. Občas totiž mala pocit, že ju to stavia do tej menej výhodnej pozície. 
,,Rád cítim na sebe tvoj pohľad." poznamenal a lícom sa oprel o to jej. Ruky, ktoré mal doteraz položené na okraji, ju pevne zovreli v objatí. 
,,Robí mi to radosť, tak s tým neprestávaj." dodal potichu a vtisol jej bozk na rameno. Farah pri tých slovách pocítila spokojnosť. Tešilo ju, keď takto rozprával. On veľakrát vedel povedať niečo, o čom potom musela premýšľať ešte veľmi dlho. 
Jedna jeho paža ju pustila a natiahla sa po niečo, čo bolo na zemi. So záujmom sledovala, ako šmátra po svojich rifliach, strká prsty do kapsy a niečo z nej vyťahuje. 
Malú krabičku. Podal jej ju. Nečakala to.
Náhle prekvapenie sa v tom momente premenilo na radosť. Pevne zovrela škatuľku v rukách. Vzbĺklo v nej malé vzrušenie a skúmavo mu nazrela do tváre, akoby sa pýtala, či to vôbec smie otvoriť. Daiki sa len pobavene usmial a prikývol. Prišla mu roztomilá. 
Bola nedočkavá, no aj tak jej to trvalo zámerne dlhšie, pretože si chcela užiť ten pocit. Keď konečne odhalila to, čo sa vnútri skrývalo, celá tvár sa jej rozžiarila. 
Bola tam retiazka s príveskom sovy. 
,,To je tak... krásne." zajasala a vďačne mu nazrela do očí. 
,,Som rád, že sa ti páči." odvetil jej a hrejivo sa usmial. Tešilo ho vidieť, ako sa raduje. Bol to taký ten príjemný pocit, ktorý cítil zakaždým, keď v jej očiach zazrel takú tú, niekedy až detstkú iskierku.  
Opatrne ju zobrala do rúk a krabičku odložila. 
,,Zapnem ti ho?" spýtal sa a ona mu ju podala. Farah pocítila na pokožke studený kov a neodolala, ešte raz po prívesku prešla prstami. 
,,Ďakujem ti...strašne moc." vydýchla natešene. Tento večer bol čím ďalej, tým lepší. 
Znova ju uväznil vo svojom náručí. Dotyk jeho nahej pokožky až pálil. Mala pocit, že je ešte viac horúci, ako tá voda, ktorá ich obklopovala. Milovala, keď mohla cítiť všetky tie jeho svaly, keď ju jeho silné ruky objímali a nenásytné pery pobozkali. Vždy pri ňom pocítila to, čo mnohí opisujú ako motýliky v brušku. Bol to taký ten slastý pocit vo vnútri, ktorý nezažijete pri hocikom. 
Po tomto romantickom zážitku sa cítila veľmi uvoľnene a každý jeho dotyk sa jej zdal intenzívnejší, než inokedy. Možno za to mohlo to príjemné pohladenie po duši, ktoré jej poskytnul alebo je to tým, že toho človeka ľúbi stále viac a viac. 
Dlaňami jej spočinul na ramenách a pobozkal ju na krk. Opäť sa k nemu otočila a nazrela mu do tých neskutočne príťažlivých, tmavých očí. Mal v nich toľko túžby a nehy, až sa z toho pohľadu roztápala. Zbožňovala spôsob, akým sa na ňu pozeral. Občas tam zazrela aj niečo iné, niečo majetnícke a zahmlené, dravé a živočíšne. Bez slov jej tým naznačoval, že patrí iba jemu.
Jemne uchopil jej bradu a pritiahol si ju k ústam. Nežne ochutnal jej spodnú peru a odtiahol sa.
,,A teraz by sme mohli pokračovať v tom, čo sme robili cez moje narodeniny." navrhol, pričom ju stále hltal svojím pohľadom. Pocítila rozpaky, no pousmiala sa. Ten muž bol vážne dokonalý.

.
.
.




12 komentárov:

  1. Mojaa :) ani si nevieš predstaviť, že ako strašne moc som dojatá :) naozaj som niečo takéto nečakala... len Kame tuším niečo spomínala, že možno dostanem :P ale to vás vlastne Farah k tomu dotlačila, drzo som si to vypýtala tými mojimi statusmi na blogu xD ale veľmi si to cením, že si si na mňa našla čas a niečo takto úžasné si pre mňa napísala :) úplne som dojatá a normálne mi aj zvlhli oči, aby si vedela! :D Ako sa ti za to odvďačím? :) už druhá úžasná jednorázovka pre mňa... vidím to tak, že budem musieť zamakať na ďalších fanartoch ;)

    Pôvodne som dnesšok plánovala odignorovať a tváriť sa, že vlastne sviatok ani nemám, nechystám ani žiadne oslavy, pretože buď sú všetci preč, alebo na mňa moji kamaráti nemajú čas, ale toto ma tak neskutočne moc dojalo a potešilo ♥ si úplne prvá, kto mi zagratuloval a myslím, že tento darček už nič neprekoná, nech už by som dostala čokoľvek, takéto niečo si vždy vážim úplne najviac ♥ a je veľmi málo ľudí, čo sú ochotní pre mňa niečo napísať a každého jedného za to strašne moc uznávam :)

    Zase raz si to úžasne napísala, ale už sa nechcem opakovať, lebo to ti píšem stále :D a neviem, čo ešte nového by som na ocenenie tvojich schopností mala vymyslieť, fakt žasnem :) Mrzí ma, že ja som premeškala tvoje narodeniny, tak ber toho Murasakibaru a Himura ako taký oneskorený darček :P a ešte niečo určite budem musieť vymyslieť za toto, že si si dala námahu.

    Bolo mi včera večer aj trochu smutno, no vďaka tebe sú moje narodeniny hneď o mooc lepšie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ozaj - a škoda, že sa tu nedajú dať hviezdičky alebo páči sa mi to ako na Facebooku, to by som na to klikala stále dookola, pokiaľ by sa dalo a neodpadla mi ruka ^__^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale prosím ťa, veď to je len taká drobnosť malá :] a žiadny nátlak nebol, myslela som na to už vtedy, keď Kame napísala ten článok o Aominem a ty si to okomentovala s tým, že máš o týždeň tiež :] aaa nič za toto nevymýšľaj, je to..mini darček v písanej podobe k narodeninám :] urobila som to úplne nezištne :D trošku ma mrzí, že máš väčšinu blízkych preč, tak pevne verím, že ti to vynahradia :]

      Odstrániť
  3. To mi prišlo troška dosť úchylné - och to je tak krásne! Pri každej príležitosti ma neustále špehuješ, nemôžem si ani len pomaly riť utrieť bez toho, aby si na mňa pozerala, ale to sa mi tak páči! Robí mi to radosť, tak to rob aj naďalej. No tak, poď sem. Dám ti pusu.. si zlatá. xDDD (celý Daiki..)
    Áno, a taktiež je pedofil, keď to tu tak čítam... hm, že detská iskierka. Heh, takže v tomto ohľade má od dokonalosti dosť ďaleko. :D
    Neviem, čo to do mňa vošlo... strašne som sa pri tejto poviedke zabávala. Ale to zrejme nebol účel. =.=
    A pripájam sa k blahoželaniu, nech sa Farah darí a nech si užíva každú chvíľku, ktorú jej život ponúka. :) (a nech ju hlavne baví to písanie poviedok a kreslenie :P)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ťa zabijem :D teraz normálne ľutujem, že som to zverejnila :D

      Odstrániť
    2. Ale prečo? Ja som sa náhodou dobre bavila. :DDD

      Odstrániť
    3. Veď doteraz sa na tom komentári smejem, len neviem, ako to mám brať, príde mi to teraz tak, že som dala Farah veľmi nevhodný darček :D a že to je katastrofa :/

      Odstrániť
    4. Neboj, ona si to určite nevšimla... alebo nechcela všimnúť... takých ľudí, ako je Aomine Daiki, si vždy niekto rád idealizuje, ale ty si ukázala jeho pravú tvár! (prepáč, nemôžem si pomôcť, stále mi to príde vtipné xD)

      Odstrániť
  4. To bolo také kawaii... *priblblo sa usmieva*

    Taká romantická chvíľka by sa našej Farah šikla, čo povieš? (Stretneme sa niekedy a spravíme si babskú jazdu? :D) Bolo to skutočne nádherné, až mi je ľúto, že mám narodky až v decembri -_- tak dlho čakať sa mi nechce... :D

    Super vec, len tak ďalej~ :3

    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój, čo by som ja dala za taký zážitok s takým opáleným alfa samcom :D :D haha...babskú jazdu? To mi znie super :D tak potom ohlás ten svoj sviatok popredu , až si stihnem niečo pripraviť :D

      Odstrániť
    2. Dámy, babská jazda vôbec neznie zle! :D ja som za každú srandu, aby ste vedeli :D

      Kame, neboj, nebudeš musieť čakať do decembra, už sa na tom pracuje :)

      A to ma privádza k tomuto - Petrika, rada by som sa aj tebe odvďačila za tak krásny darček. Kame som sľúbila poviedku (alebo niečo literárneho charakteru, zatiaľ je z toho ešte neurčitý útvar :D) a to isté by som chcela urobiť aj pre teba :) takže si vyber z hocijakého fandomu, ktorý poznám (všetko nájdeš prípadne na blogu :D) - či už anime, seriály alebo nebodaj Marvel, som ochotná pre teba niečo napísať :) tak mi daj vedieť, že čo a s kým by si chcela /prípadne aj viacerých, vieš, že mnohouholníky - to je moje :D/ a ja sa budem snažiť vyhovieť čo najlepšie, ako bude v mojich silách :)

      Odstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)