štvrtok, 1. októbra 2015

Farah mi píše poviedku


Dnes ma Farah veľmi milo prekvapila zverejnením prvého dielu poviedky pre mňa.
Ako autor blogu, ktorý sa tiež snaží písať, veľmi dobre viem, koľko námahy za tým je a ja som jej za to naozaj veľmi a úprimne vďačná.

Ide o FF na KnB.
Prirodzene, bola som sebecká a chcela som si ukradnúť trošku z toho poviedkového šťastia, čiže je to story so mnou :D
Ak sa to rozhodnete čítať [ nie kvôli narcistickej Petrike, proste si predstavte nejakú inú Petru ], budem Vám za to veľmi vďačná, pretože:

1. už len ten začiatok je tak kvalitný a dokonalý, že už teraz umieram pri tom čakaní na ďalší diel
[ Farah, prosím Ťa, nabudúce definuj presnejšie " večer " :D ]

2. Farah si to vážne zaslúži 

3. väčšina z Vás sú taktiež autorky rôznych poviedok, takže, kto iný nás podporí, pokiaľ si to pre seba nespravíme navzájom? ˇˇ
[ Nie...vôbec TO neberte ako nátlak :D ]

4. ak ste náhodou len nejaký "okoloidúci", aj tak sa určite prekliknite, pretože TO vážne stojí za to

Odkaz na poviedku 

 .
 .
 .
 Ukradla som jej zo stránky obrázok, ktorý k tomu priložila a použijem ho ako pútač.
Dúfam, že jej to nebude vadiť.

Farah, naozaj Ti ĎAKUJEM.


.
.
.

2 komentáre:

  1. Ďakujem ti strašne moc, moja :) toľko chvály a takúto úžasnú reklamu si vôbec nezaslúžim n_n naozaj som ti strašne moc vďačná aj za tie úžasné komenty, čo si mi k tomu nechala. A vôbec nemáš za čo, to ja som sa chcela zavďačiť tebe za tie úžasné veci, čo si pre mňa napísala ty (a žiadne také, že žebráky, už to nechcem viac počuť!) :D chcela som ťa potešiť a viem, že aké super to je, keď pre teba niekto píše poviedku, ja si to tiež vždy moc cením a naozaj nemáš za čo :) ja rada, baví ma to a chcem urobiť druhým radosť, inak by som sa do toho nepustila :D a nabudúce sa budem snažiť teda presnejšie podať ten čas, aby som ťa tak nenaťahovala :D mrzí ma, že to tak kúskujem a viem si predstaviť, že jak moc musíš byť nedočkavá a ďakujem ti 10000x za trpezlivosť, lebo viem, že mne to vždy strašne dlho trvá, jak v lete na saniach :D hrúza :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Petrika, vím jak ses cítila, nechala jsem si taky napsat povídku na Kuroko no bastek.. :3 Taky v tom vystupuji já... :D prostě je to něco jiného, než mít vlastní Oc, ale samu sebe, nejen vzhledově, ale i charakterem... :3 hmmm... Požádala jsem Farah. aby mi ji napsala k narozeninám... Sice asi chápu, že Midorima bude oříšek, ale ... jak jsem psala k jedné tvé povídce, já za to nemohla.... :3 To byla vyšší moc! :D Sice jsme požádala o povídku, když byl Secred Santa, ale Kuroko no basket je velice čerstvá záležitost, takže se těším jak malé dítě...
    Jinak ta povídka je velmi luxusní :3 ....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)