sobota, 10. októbra 2015

Na úvod

***
 

V prvom rade by som Vás tu rada privítala.
Volám sa Petra a fungujem pod prezývkou Petrika.
/ nevynucujem si to oslovenie a ani nič podobné :D, len ma tak volá niekto, koho mám rada :] /

Od 1. 8. 2015 som sa vrátila k blogu a skutočne ma to chytilo. Pravdepodobne, alebo teda určite, je to najmä vďaka ľuďom, ktorých som si tu našla a ja im doteraz ďakujem za to, že sa mi ozvali a poskytli mi svoj názor na to, čo robím a čomu sa venujem :] Viete, takíto ľudia sú pre niekoho, kto píše, skutočne dôležití a obzvlášť pre človeka, ako som ja, ktorý je prelietavý a náladový, je toto zároveň geniálny spôsob, ako nájsť spokojnosť v každom dni :].
Úprimne, je to pre mňa vážne zábava a už to dávno nie je len také to chladné pridávanie článkov, už je to trošku o inom a ja sa momentálne toho odmietam vzdať :]

/ Ak by niekoho zaujímalo niečo o mojom blogovom živote / háh, si fandím :D /, tak zopár informácii môžte nájsť v tomto príspevku. /

***

Mám tu /momentálne/ tri rubriky.

TVORBA


Aneb rubrika, ktoré tu jednoznačne dominuje.
/ V podstate momentálne jediná / 

Nájdete fanfikcie na anime Kuroko no Basket [ stále neviem, či to tak smiem písať, skôr by to asi malo byť Kuroko no Basuke, no nájdete oba varianty ]  a sem-tam natrafíte aj na nejakú tú, dajme tomu, originálnu story. Milujem svet nadprirodzených postáv, takže aj tie príbehy sa väčšinou uberajú týmto smerom.

***

AUTORKA / BLOG

V tejto časti nájdete môj anime list, v ktorom však nefungujú odkazy. Pôvodne sa dalo cez ne prekliknúť na recenzie, ktoré som donedávna mala na blogu, ale zmazala som ich do jednej.
Ďalej sa tam nachádza odkaz na poviedky, fanarty a všelijaké vecičky, ktoré som dostala a za ktoré som stále veľmi vďačná. Vložila som tam aj môj kontakt, článok, kde sa môžete vyjadriť, opýtať, zdeliť mi niečo a pod. / to síce môžete hocikde, ale tak mám tu aj takúto možnosť /
A ešte tam je zopár drobností, ktoré som nemala kde dať- nejaké oznamy, moje mandalky, ...

***

Zoznam blogov, ktoré rada navštevujem a list poviedok, príbehov, FF, ktoré momentálne čítam.
A v neposlednom rade tu mám v krátkosti charakterizované tie moje najmilšie.
Ide o ľudí, ktorých som tu zatiaľ mala tu česť poznať a v podstate, vďaka ktorým píšem, pretože písať bez čitateľov sa jednoducho nedá...resp. dá, ale je to ťažké.

***

 To bude asi všetko... tento článok sa inak časom mení :]
V každom prípade Ďakujem za návštevu a kľudne sa mi ozvite, rada spoznám nových ľudí.
*stalker*

.
.
.

7 komentárov:

  1. Jeej, toto bol tak moc milý článok na uvítanie :) ja by som tiež takéto niečo chcela na blogu, ale aby sa mi to zobrazovalo vždy na vrchu a potom pod ním aktuálne články, no to nejde :D keďže blog.cz takú funkciu nemá, no čo, neporadíme si :D ale moc sa mi páči, ako si to spracovala :) aj tie gifká :D ja tak strašne moc milujem gifká, dokážu vystihnúť to, čo sa niekedy slovami nedá :P

    Tie rada utekám pred realitou, to sme dve xD také veci, že jeden cleý seriál v priebehu iba niekoľkých dní, to je aj u mňa klasika :D a tie recenzie som si kukala, máš tam samé moje obľúbené veci :3

    No a v neposlednom rade sa moc chcem poďakovať za to, čo si napísala k môjmu blogu, zase raz si ma dojala, vážne :) nemáš len ty šťastie na blogových ľudí, máme ho aj my! :D A vážne som rada za tú náhodou, čo ťa priviedla na môj blog a ešte radšej som, že hoci si dlho bola neaktívna, začala si s blogovaním opäť, lebo ak by si nepísala, tak by sme naozaj prišli o úžasné veci a poviedky, na ktorých stále závisláčim ^^ a aj sa mi páči, čo si napísala k ostatným slečnám - úplne s tebou súhlasím, zaslúžia si chválu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hurá, mám reklamu! *tancuje odzemok okolo počítača* Veľmi rada plním úlohu poučovateľa a informátora, takže žiaden problém, drahá! =^.^=

    Aj ty píšeš úžasne, tvoje poviedky už majú svoj špecifický ráz a nesmierne ich milujem :3

    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů ^.^ udělala jsi mi hroznou radost :D Jsem ráda, že se ti u mě tak líbí...opravdu to není nic oslnivého, ale jsem ráda :D Takže moc děkuju za pochvalu i já se cítím požehnaná skvělými čtenáři ^.^ Líbí se mi i jak jsi vychválila ostatní děvčata, protože si to zaslouží :D
    A ty si taky zasloužíš nějákou pochvalu: Zbožňuju tvoje povídky, umíš úplně dokonale vykreslit charaktery postav a vytvořit OC, která jim dokonale sedne :3 Všechny povídky máš tak reálné, až tomu nejde uvěřit :D A i články co nejsou povídky mě vždycky pobaví :D a vždycky mi necháváš na blogu pěkné komentáře ... speciálně ten včera mě hodně pobavil :D Máš naprostou pravdu flákám se...ale po tom tvém komentáři mě něco napadlo ... možná to dopíšu ještě dneska, a když ne tak tam hodím nějáké fb :D budu se snažit neflákat se tolik :D :D

    X <3 X

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Náááh, to je od teba strašne milé... je mi to až ľúto, že ja nič také na blogu nemám a ani mať nebudem vďaka môjmu zpraženému mozgu a lenivosti. Ale to, čo si tam o nás popísala bolo úplne zlaté... (to o mne som si čítala stále dokolečka, asi tri krát xDD) Uhm, a jednoznačne je to prehľadnejšie, čo sa mi taktiež páči! =^.^=
    Takže, good job a len tak ďalej! :D
    Hmmm, asi by som si mala konečne zmeniť meno v profile na Soru, čo? Takto nikto predsa nebude vedieť, že to zidealizované čudo, čo tam máš napísané, som ja....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mno a dopracovala som sa aj k tomuto :)
    Fajnový článok, pekné zhrnutie :)
    Poetešili ma tvoje milé slová na moju "osobu/blog", aj keď ja osobne si nemyslím, že by som mala nejak zvlášť dobrý štýl písania, skôr je to totálny chaos. A taktiež si nemyslím, že by som sa nejak zvlášť polepšila v písaní. A ešte hlavne tieto moje výpadky - viď. moju pauzu teraz.
    Mno, som rada, že sa ti moje výplody páčia :)
    Samozrejme ja sem k tebe chodím veľmi rada, takže ti držím palce a prajem všetko dobré do budúcnosti (znie to trochu divne... xD), nech ti blogovanie ešte veľmi dlho vydrží. Vždy si s radosťou prečítam nejakú tvoju poviedočku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je zlaté aj ja by som si mala niečo také na blogu urobiť :-) so rada, že si si vďaka mne zamilovala Espadu (hot boys, hot boys everywhere) A som rada, že sa na mojich článkoh aj zasmeješ, nič ma nevie potešiť viac ako pocit, že dokážem čitateľom vyčarovať úsmev :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S čistým svědomím, se ti přiznávám... jsem tvůj Stalker!!! :D
    Tvůj blog, jsem objevila nedávno!!! :) A díky Farah a tobě, jsem si založila též, blog! :)
    A musím říct, že vy dvě jste mi ten blog, taky dosti pomohly dát do kopy! :)
    takže děkuji! :)
    Takže doufám, že z nenadání neskončíš, to by mi pak zbyla jen Farah s hetero povídkami!!!! Takže na to ani nemysli ! :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)