nedeľa, 21. februára 2016

Od Noe pre moju dušičku ˇˇ

Opäť som sa prišla pochváliť.
Tentokrát som dostala úplne, totálne, mega geniálnu poviedočku od Noe a ešte teraz sa vďaka nej uškŕňam :D 
To si proste musíte prečítať!!! Naladila ma na túto blbú nedeľu :] a ak aj vy chcete mať krásnu nedeľu tak šup šup utekajte cez odkaz k nej.

Odkaz na poviedku

 

A ja môžem opäť len ďakovať za tento podarený, zábavný a príjemný príbeh.
ˇˇ Ď:A:K:U:J:E:M ˇˇ
.

2 komentáre:

  1. Práve som si to prečítala a nezostáva mi nič iné, len súhlasiť! :) Bolo to vážne skvelé a vôbec sa ti nečudujem, že si z toho nadšená, aj ja som bola a to tá poviedka ani nebola pre mňa :D takto veci veru vedia spríjemniť nedeľu a tomuto sa to podarilo viac ako dosť :D

    Mohla by si aj ty pouvažovať o podobnom projekte :P I keď viem, že zrejme na to nemáš ani chuť a hlavne ani čas :) No, každopádne, je super, keď ľudia dávajú možnosť vybrať si niečo, čo by druhých potešilo a potom im napísať takéto super veci na mieru :) Ešteže si si niečo takéto zadala, máš dobrý vkus, aj mne sa Grimmy páči :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa dostanem do ďalšieho ročníka, bude možnosť poviedky na prianie prvým, oficiálne prazdninovym článkom :) :D a áno, poviedka od Noe bola krásny darček :) tieto veci sú vždy potešením :)

      Odstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)