piatok, 18. marca 2016

Mandaly /ok, priznávam, nemám čo pridať/


Ahojte. Toto je jeden z takých tých akože "záchranných" článkov, ktoré Petrika bude pridávať, keď nebude tušiť, čo má so sebou [ s blogom ] robiť. Tie mandalky sú už staršie a myslím, že väčšinu z nich ste už mali možnosť aj vidieť v menu ako obrázok, no... ale aj tak ich znova pridávam :] 
Keď sa teraz na to tak pozerám, uvedomujem si, že je to už dávno, čo som tie omaľovánky naposledy otvorila. Skôr som sa venovala písmenkám, ktoré som aj naďalej vždy niekomu dala. Občas som pri tom dokonca mala pocit, že mám z toho ešte väčšiu radosť, než ten dotyčný/á, čo to dostal/a :D 
hah, tá moja detská stránka :]
Vie byť protivná, no mám ju na sebe rada.
•••

•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
.
.
.

8 komentárov:

  1. Krása :D Máš cit pro barvy, je radost se na to koukat ^^ :D Některé mi připomínají takové ty barevné okna v kostelech...myslím... O.o *kostel už pár let neviděla* :D

    X <3 X

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekne zvolené farby ja keď vymaľovávam antistresovené omaľovánky (cez prednášky v škole) natrepem tam nenormálne množstvo farieb a pôssobí to hrozne, obdivujem ľudí čo tie farby vedia takto pekne skonbinovať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie mandaly sú prekrásne, ty máš proste pre toto cit :) a farby sú čarovné, úplne lahodia oku :) Ešte raz sa ti chcem poďakovať za to F-ko pre mňa, to sa ti tiež nesmierne vydarilo :) furt obdivujem, že ako môžeš tak pekne vyfarbiť tie mikro-časti, je to fakt hardcore :D a okrem toho sú veľmi dobre naskenované/odfotené, je ich krásne vidieť, aj farby aj detaily :) Takéto vyfarbovanie je vážne super odreagovačka, pokojne sa do toho pusti znova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skutočne krásne vyfarbené. Naozaj sa ti vydarili :) Ja už ani neviem kedy som naposledy niečo vyfarbovala, haha, ani si len nespomínam na to, či ma to vôbec bavilo, no čo už, asi to už bolo naozaj dávno.
    Ale tieto obrázky teraz naozaj zapôsobili na moju dušu veľmi príjemne, krásne farby, pekne skombinované, proste krása :) Si moc šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je tak dokonalé, navíc se mi líbí, že nepřetahuješ a to je bezva. Líbí se mi to barevné sjednocení a jelikož tvůj blog neznám tak dlouho, neznám je. Dobře tedy, že jsi je přidala. Mě osobně nejvíc zaujala ta pátá, líbí se mi na nich použité kombinace barev a ta poslední, protože ve mně vyvolává pocit, že se dívám na průřez krystalu nějakého nerostu nebo mikrostrukturu v mikroskopu(netuším proč), no ale samozřejmě jsou krásné všechny... ehm to už jsme asi psala :D:D:D
    Jen tak mimochodem ty máš ráda modrou barvu nebo je to jen shoda náhod? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám rada modrú :] veľmi :] ale skôr tie tmavšie odtiene :]

      Odstrániť
    2. tomu naprosto rozumím :-) taky mám ráda tmavě modrou i když top je tmavě červená :-) Jinak se moc těším na povídku... i kdyby to mělo trvat měsíc ;)

      Odstrániť
  6. U některých vážně žasnu, jak propracované jsou! :D Vážně klobouk dolu, moc se ti povedly! :D A k tomu mám asi naprosto blbý dotaz. Jak se vůbec něco takové tvoří? :D Možná bys to třeba někdy mohla zmínit v dalším článku. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)