streda, 6. apríla 2016

Od Dechi. Konečne kreslená ˇˇ

 
Musela som sem proste odbehnúť aj dnes a nedá sa mi nepochváliť tým, čo som práve dostala od Dechi.
Ešte minulý týždeň som totiž našla u nej novú rubriku "Napíš mi" a tak som sa tam mrkla, že ako to tam vyzerá a naša zlatá blogerka v ňom písala a dala možnosť požiadať si o kresbičku. 

http://dechikazemai.blogspot.sk/ 

[ klik na stránočku! a hneď! :D]


 A nuž, keďže mám jej galérie asi 10x a aj viac prejdené, tak som neodolala :DDD
No a o čo si asi tak Petrika narcisko požiadala? :D No o seba a svoje anime ja.
Áno, je to máličko sebecké, ale ja som vždy túžila po svojom anime ja a Dechi mi to teraz takto krásne splnila. Som jej za to nesmierne vďačná. 
Brutálne som bola zvedavá, ako to bude vyzerať, keďže som poslala aj svoju fotku. 
Tešila som sa na to ako malé decko na Vianoce a Dechi mi tie Vianoce týmto aj urobila :D
 Táto žienka je tak talentovaná, tak šikovná a bola ochotná tomu obetovať svoj čas a námahu.  
A výsledok je úplne neuveriteľný.
Ja sa v tom vidím, trafila farby, to, čo mám rada a ten detail s príveskom ma úplne prekvapil :]  
Aaa teda, tu to máme. 
Tu je anime verzia Petriky, z ktorej budem napichaná ešte strášne, strášne dlho :D

...
AAAA Dechi mi urobila aj jeden s pozadím, ktoré ma charakterizuje.
Použila jednu z mnou vyfarbených mandaliek :] 
Je to krásne. Úplne.
Dechi, si šikuľka a máš to u mňa :] 
Ď:A:K:U:J:E:M

 .
.
.

6 komentárov:

  1. Vááááu! To je úplne super! Dechi je fakt talent... a ty si zasa pekná. :DD Nom, naozaj vydarené.. n.n

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem rudá jak rajče... Tolik moc chvály, to si snad nezaslouží. Námaha a čas, vůbec jsem tím neprokrastinovala. Nee... :D
    Ne jak já dostanu něco nového, jako úkol a nadchne mě to, tak se do toho pustím hned udělám část a pak to dodělávám. Občas jsem takový Workoholik... :)
    Jak už jsem ti psala, tak jsem moc moc ráda a moc mě těší, že se ti obrázek líbí! :)
    Jinak nemáš zač, bylo mi potěšením tebe kreslit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kresba je hrozně moc pěkná a vůbec se nedivím, že jsi z ní nadšení! :D A víš co by mě zajímalo? :D Nechtělo by se k touto kresbou zveřejnit i původní fotku? :D Hrozně by mě zajímalo, jak se ta animovaná verze odráží od skutečnosti. :D Ale samozřejmě pochopím, když se ti nebude chtít. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nahrať fotku zasa toľko roboty nedá :], len tu nechcem strašiť s mojím reálnym ksichtom :D :]
      V každom prípade Dechi urobila naozaj veľký kus práce :]

      Odstrániť
  4. Dechi je moc šikovná :-) Rozhodně ti to sluší (určitě i v reálu) mě hrozně zaujaly ty oči... dokonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som ti hovorila, že sa máš na čo tešiť :)))
    *nenápadne to shipuje s Akashim* :D

    Je to vážne paráda, podľa mňa sa to na teba aj podobá, takže sa ti ten sen - byť kreslená - váže splnil ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)