piatok, 8. apríla 2016

Spolubývajúci - ŠPECIÁL


Ahojte. Pôvodne sa ohľadom Spolubývajúceho nemalo na blogu objaviť ešte dlho nič, lenže... keďže sa Vás toľko priznalo, že čítate moje poviedky, tak ma to neskutočne moc potešilo.
To je pozastavenie, čo? :DDDDD
Nuž, na nejaký nový diel som síce čas nemala, ale rozhodla som sa to vyriešiť takýmto, nazvala som to, že špeciálom. Tak teda, hádam sa Vám to bude aspoň trošku páčiť :] 
P.S. je tam trošku angličtiny, ale keď som to dala ja, vy s tým problém mať nebudete :]
[ ja som spoľahlivý indikátor ohľadom English Skills, verte mi ] :D 
AAAA....zmenila som rozprávača, on-rozprávanie!



,,Vieš že si tak trošku ako ten Deadpool?" poznamenala, keď sa natiahla k notebooku a vypla práve dopozeraný film. Obaja ho už videli, ale aj tak sa rozhodli práve preň a tak sa len spokojne usalašili  na jeho obrovskej posteli a spoločne si takto užili tie dve hodinky.
,,Som sexy a som super?" zamrmlal jej do ucha s úsmevom na perách, keď sa znova spokojne oprela o jeho hruď. Silno ju zozadu objal okolo pása a svoju tvár si zaboril do jej blond vlasov.
Tú farbu a aj tú ich dĺžku mal neskutočne rád, nehovoriac o jemne sladkej vôni, ktorá sa z nich šírila.
,,Nie. Máš úchylné reči a mnohým lezieš na nervy." odvetila s hranou vážnosťou a uškrnula sa.
Už dávno jej ironické poznámky voči nemu neboli len vecou jej tichých myšlienok.
Pri ňom... Mohla byť tou, ktorú v sebe tak dlho potláčala.  
,,Ty jedna..." zachrapčal a následne ju zovrel v náručí ešte tuhšie. Svojimi perami prešiel po jej ušnom lalôčiku a jemne sa doň zahryzol, na čo Sárou až tak trhlo a ušlo jej tiché zapišťanie.
To gesto v oboch vyvolalo chuť po tom ich už typickom, každodennom naťahovaní a pošťuchovaní. A až keď boli už obaja zadychčaní a nevládali ďalej pokračovať, tak sa opäť normálne posadili na posteľ a opreli o jej čelo. Sára sa pomrvila a stiahla si dole tričko, ktoré jej už šikovne stihol vyhrnúť, kým on so záujmom sledoval jej jemne červenú tvár a rozstrapatené vlasy.
Neodolal a natiahol k nim svoju pažu. Opatrne uhladil tie nezbedné pramienky a zastokol jej ich na jednej strane za ucho. Kútiky jej úst sa zdvihli a mierne pobavene na neho uprela svoj pohľad.
,,Čo je?" spýtal sa, keď bola na jeho vkus až príliš dlho ticho a taktiež sa pousmial.
,,Nič. Ja len..." Takýto sa mi páčiš. Prebehlo jej mysľou, no nevyslovila to nahlas. A preto aj Shougo zvedavo nadvihol obočie, čím jej dal najavo, že stále čaká na odpoveď.
,,Ja...Len som premýšľala, že...že ktorá pesnička by ťa vystihovala!" zaklamala pohotovo, keď zbadala na monitore otvorený prehrávač.
,,Pesnička?" zopakoval nechápavo.
,,No jasné. Napríklad niečo ako...Hey-o here comes the danger up in this club...When we get started and we ain't gonna stop..." začala dosť nemotorne spievať slová zo songu, ktorý mu pravdepodobne nebude vôbec známy a pozorovala pri tom jeho reakciu. Vyzeral, že nad tým premýšľal. Možno sa to snažil zaradiť.
,,Ty poznáš Thousand Foot Krutch?" spýtal sa napokom začudovane a aj ona údivom pootvorila ústa.
Tiež ju celkom prekvapilo, že mu to niečo hovorí. Skôr ho mala za takého, nuž...disco týpka. Samé tuc tuc a podobné vecičky. Ale ako sa tak zdalo, ešte toho o ňom nevedela celkom dosť.
,,Mám predsa dobrý vkus..." vyriekla žartovne a pohodila rukou.
,,Isteže máš, Saruška, veď máš za priateľa mňa." poznamenal samoľúbo a ešte k tomu aj poriadne nadvihol nos, aby to, že o sebe nepochybuje, patrične aj zdôraznil.
,,Ale čo nepovieš? Tak potom možno aj...I’m just the boy inside the man...Not exactly who you think I am..." skúsila druhú, o čosi citlivejšiu a pre chlapa ako on, asi nie práve lichotivú.
,,Tak to určite nie!" zahundral. Zrejme sa mu nepozdávala, ako aj dúfala. 
,,And when I sit alone at night..." bola rozhodnutá ho tým provokovať ďalej a tak neprestávala.
,,Héj!" okríkol ju, no aj napriek jeho snahe o vážnosť, mu predsa len ušlo uchechtnutie.
,,Oukej. Ale teraz vážne. Počkaj..." oznámila a Haizaki spozornel.
,,I got a hangover, wo-oh! I've been drinking too much for...for...for..." nedarilo sa jej to dvojveršie dokončiť, pretože pri tom prskala smiechom. A on to zatiaľ celé sledoval s nie práve najspokojnejším výrazom.
,,Bavíš sa dobre?" zamrmlal podráždene.
,,A...a kedy som bol vlastne naposledy opitý?" zamyslene sa zaksichtil.
Tentoraz sa zadúmala Sára a...a zamračila sa, keď jej došlo, že sa jej nedokázalo momentálne v pamäti vynoriť nič, čo by mohla proti nemu použiť.
,,Och, tak prepáč. Zabudla som, že to bol song tvojho starého ja a nie toho nového, úžasného Shouga." Aj tak si rýpla, keď už nič iné.
,,Fajn. Som na rade." ozval sa tvrdo.
,,True love, true love...It must be true love... " uchechtnul sa a Sára na moment ani nevnímal tak text piesne, ktorú jej vybral, ako ten fakt, že...že ten chlap naozaj vedel spievať
,,...No one else can break my heart like you..." Až pri týchto slovách sa mierne zamračila a zároveň si aj uvedomila, od koho to je.
,,To by šlo, len si vybral zlé pasáže. Skôr by sa hodili tieto..." odmlčala sa, pretože v duchu lovila text tejto známej vecičky.
,,Sometimes I hate every single stupid word you say...Sometimes I wanna slap you in your whole face..." pokúsila sa a celkom sa aj zaradovala, že vybrala práve to najtrefnejšie.
Pravda, občas by ho naozaj s potešením prefackala.
Shougo znova nesúhlasne krčil nosom a ona opäť mala čo robiť, aby sa nerozrehotala. Tieto jeho stavy mala vlastne rada. Keď sa odúval, durdil, pevne zomkýnal pery...
I keď, práve teraz to zrejme trošku prehnala. Občas keď s tým začala, nedokázala sa zastaviť, aj keď jej teda plne dochádzalo, že je to od nej vážne kruté a nevhodné. A ani on si to nezaslúžil. 
,,But without you I'm incomplete....I think it must be true love..." dodala teda potichúčku ešte dva riadky, dúfajúc, že si to tým u neho napraví. A keď sa jeho ústa skrivili do jedného z tých jeho tradičných, sebavedomých úškrnov, vtedy už vedela, že je dobre.
Mierne šibalsky sa pousmiala a po štvornožky sa pomaly dostala až k nemu.
,,You're the only love I've ever known..." zašepkala a jemne zobrala jeho tvár do svojich dlaní.
Jeho rozčarovaný výraz v tom momente vážne stál za to. Bol ako...
,,But I hate you, I really hate you, so much...I think it must be..." humorne vyslovila aj tieto slová, aj keď si teda bola vedomá toho, že to zasa kazí a jeho zmena výrazu ju v tom len utvrdzovala.
No nemohla si pomôcť. Rada si ho doberala.
Navyše, tak nejako inštinktívne cítila, že si to pri ňom naozaj môže dovoliť.
Zahľadela sa teda do tých jeho očí, ktoré práve teraz nepôsobili zrovna zaľúbeným dojmom a prebúdzali v nej tú jej nepríjemnú škodoradosť, ktorú mu v poslednej dobe dávala pocítiť viac, než bolo pekné. 
Otváral ústa s tým, že jej na to niečo povie, no skôr, než stihol vydať zo seba čo i len hlásku, už bola ona dávno k nemu sklonená a jej pery sa tuho pritlačili na tie jeho.
Vpíjala sa do jeho úst s takou náruživosťou, akú mu len dokázala ponúknuť a pevne dúfala, že aj bez slov, ktoré boli pre ňu naozaj často zbytočne, pochopí.
,,Urazila som ťa, Shougo?" zamrmlala takmer nečujne, keď sa na chvíľočku od neho odtiahla.
Jeden bozk. Jeden jediný bohato stačil na to, aby v tej svojej milovanej šedej videla ten tak neskutočne moc vítaný cit a emóciu. Dlaňou mu príjemne prechádzala po líci a užívala si ten jeho pohľad.
,,Mám ti to vynahradiť, láska?" Položila mu ďalšiu otázku, na ktorej odpoveď nemusela vôbec, ale vôbec dlho čakať. Ich pery sa znova spojili a...a jeden k druhému sa pritisli čo najviac. 


Nasledujúca kapitola


Ak by mal niekto záujem o použité piesne :D [ aj keď nemyslím :D ]
Thousand Foot Krutch - Courtesy Call
Thousand Foot Krutch - Be somebody
Pink- True Love --- tento navrhla Faruška, za čo som jej aj vďačná :]

Tak teda ...Ďakujem za prečítanie ˇˇ

***

7 komentárov:

  1. Toto bolo dokonalé... fakt, takto pekne zvolené piesne a to ich doťahovanie, yay! Boli neskutočne zlatí... naozaj, toto sa ti podarilo. (nieže by ostatné nie, ale toto bolo, podľa môjho skromného názoru, ešte, ešte lepšie) A TFK sú super! Rock music forevááá! ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "srdiečka v očkách" :3 naozaj, naozaj som sa potešila, keď som si rozklikla tvoju stránku a tam na mňa svietil špeciál :) dobrý hudobný vkus, iný by som asi ani nečakala, a ako obvykle, to ich hašterenie je parádne, dobre sa číta a zakaždým sa pri tom musím usmievať :) klobúk dole, teším sa čo bude ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OOOO.... kurnik, taky bych měla už něco napsat... -.- musím si vzít z tebe příklad moje zlatá... :)
    No nic, teď k tomuto dílečku... famózní! :) To s tím Deadpoolem mě rozsekalo... :D A ty písničky tak to byla třešnička na dortu! :3
    Kdo by Haizakiho nechtěl někdy profackovat! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Povídka napsaná moc hezky, hlavně slovenská část, jen přiznávám... já mám prostě s jazyky problém, proto si nejsem jistá, zda jsem to úplně přesně pochopila. Jsou to 4 roky co jsem měla angličtinu naposledy a už tehdy to bylo utrpení... bohužel teď je to znát ještě víc. Nejsem typ, kterému by někdy šla a na mě jí bylo v textu holt moc. Znáš to... občas jsou osoby, které umí jedno obstojně, ale totálně nezvládají druhé. Ještě že to nikde nemusím číst nahlas... :D Naposledy když jsem se o to pokoušela v cizím jazyce tak se všichni okolo smáli... :D Ale za to samozřejmě nemůžeš. Takže asi nedokážu povídku objektivně zhodnotit. Proto se omlouvám, můžu ocenit maximálně práci, kterou sis dala s hledáním ideálního textu... Co se týká výběru hudby skupinu Thousand Foot Krutch znám, ne přímo tyto písničky, ale určitě jsem si ji alespoň jednou pustila. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to a mrzí. Ja sama nemám angličtinu už roky a tiež mi jazyky nejdú. [ o tom čítaní mi ani hovoriť nemusíš :DD ]
      Pôvodne som chcela dať do zátvoriek preklad, ale keďže som si myslela, že som vybrala len také tie pochopiteľnejšie vety, tak že s tým nebude až taký problém [ že nejaký voľný preklad bude možný ]. Avšak plne ťa chápem [ už som šla napísať "I know how you feel bro xD ] a ďakujem, že si si to prečítala aj napriek tomu, že ti ten text nesadol :]

      Odstrániť
  5. Juuuuuuuuj, vôbec som niečo takéto nečakala, ale bolo to úplne, úplne úžasné ♥ Ja osobne mám slabosť pre songfic, využívanie piesní a ich textov v písanej tvorbe a milujem angličtinu. Takže mne si ulahodila neskutočne. A vybrala si naozaj úžasne :D Tú prvú kapelu som nepoznala, no na prvé vypočutie sa mi to mooc páčilo a text si tiež vybrala skvelý :D No a True Love - ono sa to k nim dvom vážne úplne najviac hodí, ako riť na šerbeľ :D
    "At the same time I wanna hug you, I wanna wram my hands around your neck. You're an asshole, but I love you and you make me so mad I ask myself: Why I'm still here? Where can I go? You're the only love I've ever known." Proste perfection ♥
    O spisovateľkých schopnostiach sa baviť už ani nemusíme, každý vie, že ty si kráľovná písania a v tejto poviedke to len a len potvrdzuješ :D vážne je to od časti k ďalšej snáď lepšie a lepšie. Oni dvaja sú pre seba ako stvorení a strašne ma baví o nich čítať. Shougo je vážne ako Deadpool, v určitých aspektoch úplne :D A oni dvaja a ich vzťah mi celkovo pripomína ten, ktorý mali Wade a Vanessa :D Proste paráda! Som moc rada, že si si našla na napísanie tohoto trošku času, lebo to fakt stálo za to. Teší ma, že sa čitatelia ozývajú, dávajú o sebe vedieť a máš potiváciu. Vybrala si nám naozaj krásnu tému na špeciál, som nadšená :) Už mi títo dvaja moc chýbali...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To bolo zlatučké, ako si pospevovali a doberali sa a užívali si a ako sa k sebw tak veľmi majú a že ich vzťah nie je nudno romantický, ale pestrý a taký... reálny. Fakt veľmi podarený špeciál. *.*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)