štvrtok, 12. mája 2016

12. 5. 2016

Otváraj len na vlastnú zodpovednosť. 
 ...
Moje milované obdobie. Skúškové o dva týždne.
A viete, ako som prišla na to, že už TO tu je? resp. blíži sa?
-mimo tie poplašáky a pod.

Nuž, znak č. 1:
Tento týždeň som plynule prešla do používania vulgarizmov namiesto čiarok.

Znak č 2:
Som ešte viac ironická, než obvykle.
[ nále, čo nepovieš, Petrička? ]

Znak č. 3:
Vytiahla som svoje omaľovánky. 

Znak č. 4:
Vytiahla som svoju vodnú fajku. 

Znak č. 5:
Spávam ešte viac na hovno, než obvykle.

Znak č. 6:
Som hnusná ku všetkým.
Viďte dnešný príklad. Slečna sa chválila, že má už po všetkom a že je úplne super a šikovná, samozrejme, milión komentárov oslavných a také podobné... a moja reakcia?

Nuž, mne to vlastne ešte ani len nezačalo, ale tak už teraz mám čo robiť :D 

Ah...a to moje chcenie. Minulý týždeň som zo svojej izby odpratala všetku elektroniku, že dosť, ide sa na to, inak na ten predtermín môžem zabudnúť a hádajte čo?
Petrika mala na stole položený bublifuk ....bublifúúúúúúúúúúúk.
A čo sa stalo asi potom?
Áno, správne, fúkala si priblblé bublinky minimálne pol hodinu.
 
A môj playlist?
 
Ako...nie je so mnou reč...vážne... 
Proste som si tak počítala, že skúškové má asi tých 5 týždňov, hej? 
A nuž, na jednu sa vraj treba učiť od nevidím po nevidím, že aspoň 3-4 týždne čistého času- keďže len na zápočet sme sa učili vyše dvoch a bola tam nejaká tá pravidelná príprava aj [ ehm...našla som aj údaj 6 týždňov- a...no...úprimne ľutujem tú osobu ].
Druhá tiež 3 týždne a posledná týždeň a teda....vravím si, že nemusím byť nejaký matematický génius, aby som si to akosi tak spočítala a zistila, že...
júj, dáko mi to nevychádza...
meh, ono to vážne nevychádza...ehr...

Nuž, nie je so mnou reč. 
Práve teraz. Ale ono ma to prejde. Je to len momentálne chvíľka. Chvíľka, keď neklamem samú seba :D

Ale teším sa z vašich "vypýtaných poviedok", už mám aj dačo premyslené :] 
Hádam budem mať možnosť sa do toho nejako pustiť čím skôr :D

Ženy, ak si to prečítate, tak ak ste na tom podobne...v sračkách, unavené, nevyspaté a to ešte ani nedošlo k boju, tak Vám držím palce a držte aj vy mne :D
Bude to vzájomné :D Viete...ono to má taký vývoj...
otvorím google a zadávam:

"Ako sa učiť rýchlejšie"
"Pamäťové techniky"
"Ako dlho sa učiť"
"Ako sa efektívnejšie učiť"
.
.
.
"Mágia a kúzla na učenie"
:DDD
 
Ale tak, hlavne pozitívne :D to je základ...
kks, idem si upáliť toho čučoriedkového tabaku...
Povedala som si, že sa nejdem vzrušovať, ale aj tak tie týždne...veď prirastiem k stoličke...
Toto nie je pre ľudí ako ja. Lenivých, pohodlných...:D
 
.
.
.
Majte sa krásne,
Vaša práve psycho Petrika.
.
.
.
Posielam pusinký 
.
.
.

5 komentárov:

  1. Ja už som relatívne v poriadku... ale neviem ako to zvládnem nasledujúci týždeň... držím ti palce, nech sa ti to podarí nejako prejsť a opäť budeš našou normálnou Petrikou. :) Viem si predstaviť, akými stresmi si prechádzaš... ale vedz, že na teba myslím! Heh, a tá mágia na učenie je super nápad. Už ho len zrealizovať! Aj ti to niečo našlo, keď si to zadala do vyhľadávača? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že našlo. Taký minulý rok som mala len kúsoček od toho, aby som sa do toho pustila :DD
      A to už ani nie sú stresy, človek si trošku na to zvykne a občas to na neho dôjde- viď tento príspevok :D skôr som znechutená a človek to má stále pred očami. Budí sa s tým, že sa musí učiť. Ide spať s tým, že by nemal a mal sa ešte učiť :D však určite poznáš :]
      Aj ty sa teda drž. Máš skúšky? Maturitu? Akurát teraz prichádzam na to, že toho o tebe moc neviem. Ty záhadnica :D

      Odstrániť
    2. Mám prax. Dva týždne - tie nasledujúce. Sedem hodín každý deň a neuveriteľne sa bojím, že niečo pokašlem, budem sa tam cítiť zle, niečo sa stane a tak ďalej. No tým najhorším obdobím som si už prešla. Som stresovala už od januára! Nechci vedieť, aké myšlienky mi napádali. Som úplne psycho...
      To som inak rada, že mi dovolíš sa aspoň tou poviedkou odvďačiť. :) To vieš, nechcem ti tú poviedku vnútiť, ak by si nemala záujem. Hádam sa mi ju podarí aspoň spolovice tak dobre napísať, ako ty si napísala tú moju. :))

      Odstrániť
  2. Držím ti moc palce s tým učením a aj so skúškami, nech už máš čím skôr po tom a môžeš sa konečne venovať tomu, čomu ty chceš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa ide z tých písomiek odjebať, ako vážne. Drž sa a preži. .:*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)