štvrtok, 19. mája 2016

Bola mi venovaná poviedka.

Ahojte. Dnes som dostala venovanie k tejto peknej poviedočke

ODKAZ NA POVIEDKU


Je od Sory a veľmi ma potešila. Nuž, Moja Zlatá dobre vie, čo má Petrika rada :D
Tá téma je úplne čarovná a ja ešte raz touto cestou chcem za ňu povedať ĎAKUJEM :] 
Viete, že moja narcistická duša týmto rastie a prekvitá :D pretože je to krásny dôkaz toho, že ma niekto aj vníma, možno si na mňa spomenie [ no, už asi preháňam :D ] ...v každom prípade si to neskutočne moc cením :] ...Sora, si zlatíčko :***
.
.
.
 

1 komentár:

  1. Chuchuchu... :3 Toto bolo zlatučké! Ale prosím ťa, práve že som si nebola tak celkom istá ohľadom výberu a spracovania... najprv som ti chcela napísať romantickú poviedku s tebou ako v hlavnej úlohe, ale spomenula som si, že ja vlastne také veci neviem písať (preto som už aj skončila s fanfikciami, lebo sa nedokážem trafiť do pováh postáv)... a ostala som pri priemernej fantasy poviedke. (... to si ešte fandím) Nuž, ale som neskutočne rada, že sa ti páčila. :) Potešilo ma to asi ešte viac, ako teba, hahah. Ja ďakujem tebe. (Aj za tú sľúbenú "Za hranicami"!) Veľmi ma tvoja reakcia potešila.. ^.^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)