nedeľa, 8. mája 2016

PLÁN NA LETO / Vypýtaj si poviedku ˇˇ - pozor, realizácia začne len výnimočne skôr, ako v júli...budem Vás ešte informovať

Ahojte. 
Takže pôvodne som chcela tento článoček, ktorý bude na chvíľu zastávať taký akože "objednávací príspevok", v ktorom si môžete napísať o príbeh, zverejniť až omnoho neskôr, ale povedala som si [ po diskusii s Farah :D], že by nebolo zlé sa informovať trošku dopredu.
[ aký bude záujem, počet záujemcov a do čoho cca pôjdem ]

PROSÍM, prečítajte si celý článok, ďakujem.



Plánovala som to už strašne dlho, ale doteraz som nemala na to viac času a ani teraz vlastne nemám [ nuž, moja sladká škola ]- z toho aj vyplýva, že s tým začnem omnoho, ale omnoho neskôr, ako by som si želala.
Prečo to ale robím / chcem urobiť? Tak hlavne pre to, že sa Vám chcem poďakovať, možno aj urobiť trošku radosť [ háh, si fandím ] a vlastne, je to vec, ktorú vážne veľmi ochotne pre Vás urobím
[ ak si teda zažiadate ]
Jednak sa musím v tvorbe posunúť a tak verím, že toto je dobrá cesta, ktorá mi k tomu pomôže a zároveň chcem zistiť, čoho všetkého som schopná :D

Viete, čo píšem a ako píšem, takže dokážete cca predpokladať, čo môžete odo mňa očakávať :]

Mám len zopár podmienok, ktoré si prosím prečítajte predtým, než sa rozhodnete začať písať komentár. Ďakujem.
A- nepíšem chlapčenskú lásku- ako nič v zlom, sama si prečítam, aj mangy mám nejaké nasledované :D, ale tak, písať to vážne nebudem :] 
B- prosím Vás, nepíšte mi hotovú osnovu príbehu, ja Vám dej s potešením vymyslím :]   
[ ako kľudne ma naveďte, len nie prosím štýlom alá: Anička šla do obchodu. Zabudla si peňaženku, ale našťastie tam bol Ferko a zaplatil ten nanuk za ňu. Potom šli na rande atď...] 
C- UPREDNOSTNÍM "objednávky" tých, ktorí so mnou komunikujú a dávajú mi o sebe vedieť
[  myslím si, že je to tak fér :] a hádam to nikoho neurazí... inak sa pôjde pekne podľa pridania komentára ]
D- a posledná vec....prečítajte si to, keď už to pre Vás napíšem :] 

...

takže, ideme na to...
[ Inak, nemusíte sa vyjadriť ku všetkému. Môžete niečo z toho nechať aj na mňa...ale zasa sa nemusíte krotiť, fakt to teraz robím pre Vás a chcem uspokojiť vaše prekrásne dušičky :]

1. Zadajte si témy, fandom, originálne, námet...aký len chcete, napíšem Vám všetko
[ Anime, knihy, HP, hry, ..]
- s tým ale, že pokiaľ niečo poriadne nepoznám, možno sa netrafím tak úplne do charakteru a Vašich predstáv, takže myslite aj na to :D

2. žánre- buď ich spomeniete alebo to necháte na mňa
- ideálne by bolo aspoň uviesť základné, aby som vedela, akým smerom sa má poviedka uberať

3. postavy- teda pokiaľ nenechávate výber mne a nechcete niečo originálne
- beriem aj postavy ako Vy samé, aj vaše OC a pod.
[ tiež ale riziko, že sa netrafím, ale budem sa snažiť ]

4. som ochotná napísať aj  reader x postava, kľudne spomeňte aj rozprávača, ktorého preferujete

5. viete, ako píšem a čo píšem...väčšinou sa snažím dej, situácie a scény prispôsobiť tomu, pre koho sú [ tak som to robila minulé leto ], ale ak máte potrebu zadať prístupnosť, kľudne :] 

6. zvláštne požiadavky- čo Vás napadne, kľúčové slová, téma, časové obdobie, netuším...

...

Ako som už vyššie uviedla, môžte veľa z toho nechať na mne. Ja osobne sa tiež nechávam rada prekvapiť, ale tak je to len a len na Vás.

Ešte jedno upozornenie. S najväčšou pravdepodobnosťou sa do toho budem môcť pustiť až v júli. Takže majte prosím Vás strpenie. Nedá sa mi skôr, nemám na to čas a musím sa teraz ešte venovať iným veciam. A ak by sa aj čas našiel, tá kvalita by bola skutočne hrozná a nedalo by sa mi na to sústrediť a keď už to má byť pre Vás, tak by som aj chcela, aby to teda stálo za to a malo nejakú úroveň. 

Ako ono nehrozí, že by som od tohto plánu upustila, len ak budú podmienky nepriaznivé, možno to fakt potrvá dlho. Toto je článok, ktorý v tomto čase je skôr pre mňa ako informačný- či teda sa bude vôbec niečo konať :D. 

V každom prípade Vám to určite napíšem, len stále nemám nič isté :] Ani leto nemám isté, no robím, čo sa dá, aby som ho vôbec nejaké mala :D 


AAAAA !!!PRE SORU : "Za hranicami " máš už sľúbené, takže ak si chceš zažiadať, kľudne mimo tohto máš nárok na ďalšie :] - ja len aby si to nebrala tak, že buď "hento alebo toto" :]

...

Nuž, to je zatiaľ asi všetko. Keby niečo, môj kontakt väčšina z Vás má, ak nie, tak :
petrika.su@gmail.com

Majte sa teda zatiaľ krásne :] 
Už teraz sa ja osobne teším na to, čo si vypýtate :D a nuž, už aby tie dva mesiace boli za mnou :]

.
.
 . 

7 komentárov:

  1. Tak to je jisté, že budu mít zájem! :3

    1. Chvíli jsem přemýšlela, jesti Knb( Moniku x Midorimu) nebo Naruto (Hanare x Madaru), popravdě, je to těžká volba. Ale volím KnB budeš to mít lehší, neboť o nich už máš něco načtené! :)
    -Charakteristiku mě a jeho znáš, myslím, že to nebude takový problém... :)

    2. Žánr... Hm.... Tak jako vždy romantika, můžeš tam udělat i nějaké vrůšo, nechám to na tobě! ;)

    3. Tak pár je jasný Midorima x Monika! :)

    4. Vypravěč...

    5. Tak jako může to bát odvážnější o tom žádná, takže to je taky na tobě! :)

    6. No časové období asi, co už jsou spolu... :)

    Kdyby jsi se na něco chtělo optat, kontakt na mě máš taky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v první řadě bych se chtěla omluvit, že sem moc nechodím, ale neboj doženu to po zkouškách ;)
    teď ohledně přání... musela jsem si o něco říct,i když si ho asi nezasloužím takže:

    1. tak asi tě nepřekvapí, když budu chtít KnB a budu ráda, když se děj odehraje v Japonsku na jakékoliv škole z těch 6 známých prostě něco jako v anime, žádní upíři apod.

    2. žánr speciální nemám, ale romantiky moc být nemusí, tedy chci říct, že může, ale nic přehnaného, na druhou stranu, přehnat to můžeš v čemkoliv jiném :-D v prasárnách, šílenostech, napětí…

    3. hrdinku udělej takovou, jak si představuješ mě… teda povahově (když to nebude odpovídat, nevadí… napadlo mě to spontálně). Jinak má hrdinka hnědé vlasy, tmavě zelené oči, výrazné křivky (nechci psát tlustá, spíš proporčně nestejnoměrná :D:D) a nedokáže žít týden bez sportu… a z hrdinů si vyber: Aomine, Kyioshi, Wakamatsu, Kagami, Hyuga, trenér Too (já ho musela napsat, ať to není jen o studentech). Klidně si vyber i víc hrdinů než jednoho a klidně vymysli někoho dalšího nebo kdokoliv z napsaných může být vedlejší postava nebo „záporák“.

    4. asi bych brala spíše něco jako ER formu, ale nebráním se čemukoliv jinému, mě osobně se asi píše ER forma nejlíp, ale vyber si, co se píše líp tobě klidně ICH formu…

    5. 18 už mi bylo, takže klidně hodně prasáren (ehm… jako bych to nenapsala)

    6. úlet :D spěchat se psaním nemusíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som proste nadšená a veľká vďaka ti za to patrí odo mňa :)
    1. KnB, určite KnB

    2. žáner - mám rada romantiku, tak možno niečo, čo by mi pohladilo srdiečko :)

    3. Ja x Akashi (však vieeeš) :D

    4. Rozprávač - to mi je asi jedno, prečítam si to z akéhokoľvek pohľadu :D

    5. Ako uznáš za vhodné, čo sa ti tam bude akurát hodiť, ale nebránim sa ani intímnejším a horúcejším scénam :D

    6. Asi, ak by ti to nevadilo, by som brala niečo zasadené do budúcnosti (ak by sa dalo, tak náväznosť na to, čo si mi už raz napísala) :)

    7. Času máš koľkolen chceš, počkám si na to rada, veď ako sa hovorí, na dobré veci sa oplatí čakať :) Som ti vďačná, že si sa vôbec na to toto dala, a už sa veľmi teším na tvoje veľdielo o mne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahh, jaká škoda, že není možné si říct o nějakou homo povídku. :D Povídky typu já x hlavní postava, mi jdou trochu proti srsti, takže se stáhnu zase do kouta. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm, tak ja momentálne absolútne netuším, že čo si "objednať", nakoľko by som chcela všetko možné aj nemožné... A určite to ešte potrvá, kým si vyberiem jednu vec a rozodnem sa... Tak aspoň obsadzujem miesto v poradí komentárom (ak je to možné :P) a keď budem vedieť, že čo to vlastne bude, tak sa ozvem (asi na fb) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem, Petrika. ^.^ Som strašne rada, že si si našla na toto čas a, že si nám dala takúto možnosť. Už sa neviem dočkať tej "Za hranicami", strašne sa na ňu teším. A zatiaľ mi stačí táto. :) Nechcem ťa úplne vysiliť alebo dačo podobné. :D Na oplátku ti môžem aj ja niečo napísať, ak by si chcela, a ak by ťa moje poviedky bez poriadneho rozvinutého deja, a podobných chýb ešte neprestali baviť.... rada by som sa ti za to nejako odvďačila. Už len za tú prvú časť Za hranicami. Cítim sa teraz zle, keď tu pre mňa stále niečo píšeš a ja som sa ti za to poriadne ani len nepoďakovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hm, hm, síce som si tento článok prezrela už predtým, ale nedalo mi to, a konečne som si rozmyslela poviedku aj ja!
    Táákže:
    1. námet na KnB :P (lebo ty tak úžasne píšeš♥)
    2. žáner, noo, niečo z prostredia školy, basketu, takú tu romantiku, môžeš tam kydnúť aj psychológiu a komédiu
    3. Kiyoshi x Kumiko (OC) x Hanamiya
    4. to je na tebe, hoc tu uprednostňujem ON rozprávanie
    5. Dávam ti voľnú ruku! Rob si čo chceš, Kumiko môže pokojne skončiť aj s Makotom... mne je to jedno XD
    6. Letooo ☼ (okej, som ako rozmaznané decko) Takže nádych, a zase: poprosím, aby sa to odohrávalo cez leto.

    A k tej Kumiko... kľudne použi môj charakter alebo si nejaký vymysli, ako sa ti hodí.

    Hentai no Kame

    P.S. Pomalinky už zase začínam s poviedkami ~♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)