sobota, 16. júla 2016

Zasa som niečo vyžobrala :D

Nuž, ja som ako taký šváb. 
Keď si ma už raz "privediete do "domu", už sa ma len tak ľahko nezbavíte :D
Mala by som sa cítiť kvôli tomu trápne, no necítim... akonáhle si to prečítate, samé my budete chcieť poslať darčekové koše a napísať ďakovné listy :D :] 

Noe mi totiž napísala úplne perfektné pokračovanie tej jednej poviedky, ktorú som už mala tú možnosť dostať :] a doteraz som z nej úplne nadšená.
Noe, si veľká šikuľka a ja som ti nesmierne moc vďačná za to, že si to pre mňa urobila. Neskutočne moc moc moc moc moc si toho vážim a akože...ako Ti mám teraz po hentom diele napísať niečo ja?
/ ako ako ako?! /...myslím, že si tak nehezky nastavila latku, že až až... :]

Odkaz na poviedku 

 

Úplne som si to užila :], bolo to dokonalé.

Ešte raz ĎAKUJEM. 

***

4 komentáre:

  1. Kam teda môžem poslať ten darčekový kôš a list? :D

    Bolo to vážne skvelé, nečudujem sa ti, že si z toho vo vytržení :D aj ja sm bola a to ani nebola poviedka pre mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom preferujem skôr slané, ako sladké :D
      Že? Úplne úžasné to bolo :]

      Odstrániť
  2. Naozaj nemáš za čo, ako som už hovorila. Som rada, že sa ti to páčilo.
    Ale akože dovoľ! Ja môžem za tvoju Grimmjow mániu? Pf! xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A kto iný? :D Ale tá mánia je dobrá vec, dnes ma to k niečomu inšpirovalo :D proste pozitívny účinok, i keď prehliadač zažíva dobré ataky :D

      Odstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)