utorok, 2. augusta 2016

2.8.2016 /zabudnuté narodeniny blogu/

Ahojte.
Pôvodne som jeden článoček písala už včera, ale nakoniec som ho zmazala.
/Jój, keby že viete, koľko vecí už takto skončilo :]...veľa toho popíšem, veľa Vám chcem deliť a nakoniec to aj tak hodím do koša /
Ale! neuvedomila som si jednu vec a to tú, že 1.8.2015 som po rokoch napísala konečne nejakú poviedku, FF KnB a tým som sa znova vrátila do sveta blogov :]. Niektoré z Vás ju čítali, bola s Murasakibarom a Mayou a mala názov na tri riadky :D 
/ja tak nenávidím vymýšľanie názvov! totálne, ale aj celkovo tie mená účtov a tak podobne :D v tomto moja predstavivosť úplne zlyháva...nechcel by to niekto robiť za mňa? :D tak ako sú tie bety, omegy a delty :D /
Ahr...ale späť k téme!
Už je tomu rok. Brutálne rýchlo to ubehlo a myslím si, že som toho celkom aj dosť stihla, či nie? :]
/ak dobre počítam/

27 jednorázových príbehov
59 kapitol - 7 viacdielnych príbehov / z toho 2 pozastavené, 1 rozpísaný
11 príbehov pre Vás
+milión blbých článkov alá moje sťažnosti a tak podobne :D
recenzie zmazané do jednej

To nie je zlé, alebo? :]
A viete čo? Vidieť tie čísla takto ma akosi až tak zvrátene uspokojuje :D
To bude tým augustom.
Viete, že august je najkrajší mesiac? Nie? Tak už viete :D
Toto obdobie vo mne vzbudzuje niečo narcistické :] :D a teší ma to :D

A samozrejme, v neposlednom rade, som stretla Vás, moje zlatíčka :] 
Viete, ja viem, že dokážem byť občas otravná, ale chápte to tak, že mi je to jedno :D /váš problém, že ste ma nechali sa tak ľahko dostať k vaším kontaktom/ a tým komentárom, čo ste mi tu pred rokom nechali, ste sa akoby upísali pekelníkovi a teraz som niečo ako vaše dieťa, ako tá hra tamagochi /ako sa to píše?/, ako rybičky a farmy na facebooku a tak podobne...:D 

Žienky, fakt ĎAKUJEM za príjemný rok :]
Nemyslela som si, že sa k tomu niekedy vrátim.
.
.
.

5 komentárov:

  1. Všetko najlepšie k narodeninám, Petrikin blog. ^^
    Je pekné, že si si spomenula a venovala článok o narodeninách tvojho blogu. Ja som to za tie roky neurobila... :D Raz sa k tomu dostanem. Raz. :D
    Napísala si toho dosť, klobúk dole. Nečítala som od teba všetko, len niekoľko, ale aj tak. A nie si jediná, ktorá nemá rada vymýšľanie názvov. Niekedy ma názov napadne hneď na začiatku, ani nezačnem poriadne písať... a inokedy napíšem aj 10 kapitol, ale názov žiadny. :D
    Je fajn, že si sa vrátila naspäť do toho "blogovania" a písania, lebo ja som tiež ten prípad. Mala som viacero blogov, ale momentálne sa mi pekne drží môj aktuálny blog. Bola som preč asi 2 roky, mala som útlm kvôli škole, novému prostrediu a znova škole, ale nezmazala som môj aktuálny blog a to si tlieskam *tlieska* ( :D ), ale vedela som, že sa raz k tomu môžem znova vrátiť a že by ma mrzelo, keby mám znova začínať odznova, vytvárať si blog, atď...
    No kecám ti tu o hlúpostiach, ktoré ťa nezaujímajú, ospravedlňujem sa. Len som tým chcela povedať, že ti rozumiem a že ti želám, aby si zostala aktívna čo najdlhšie a ďalej tvorila to, čo ťa baví. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto bol tak sympatický článok. ^^ Zlatíčko... to vieš, že keby si nepísala tak ako píšeš, a mala by si povahu nejakej fúrie, tak by ti na blog nikto nechodil... (hoho, dúfam, že som ťa povzbudila) Ale dobre... teraz budem trocha vážna, keď už je to tvoje výročie. Srdečne ti gratulujem k tým 'parametrom', ktoré si za ten čas dosiahla. Ja len čumím na to číslo poviedok a snažím sa tváriť ako mních, ktorý si vstupuje do svedomia... ale veľmi mi to nejde. Najmä keď viem, že ja sa už viac nepolepším... takže, som na teba hrdá. Dúfam, že ti to vydrží prinajmenšom ďalších dvadsať rokov, aby som mala aj na staré kolená čo čítať... a ber na vedomie, že Fifty shades of grey odmietam čítať. Takže sa mi ty len pekne snaž, aby ťa tvoje tamagochi zvieratko neprišlo za jednej chladnej bezmesačnej noci zhltnúť ako jednohubku...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to ti gratulujem, nech tvoj blog ešte existuje mnoho, mnoho rokov :) A... ja vlastne neviem, čo ešte napísať, som akási vytretá. V každom prípade si toho za ten rok stihla dosť a ja som sa z tvojho každého článku a poviedky naozaj tešila (možno sa to nezdá, ale je to tak...). Tak dúfam, že budeš pokračovať ešte dlho s blogovaním.
    Ešte raz všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahh, tys tu někdy měla recenze?? :DDD Achjo, nějaká doporučení bych si od tebe ráda přečetla. :D Každopádně ale gratuluji k výročí a ať ti to ještě dlouho vydrží! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem k narodeninám blogu :-) A dúfam, že ti ešte dlho vydrží :-) Páni ako to tak pozerám pridala si naozaj veľa poviedok, mala by som si s teba brať príklad :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)