utorok, 9. augusta 2016

Ďakujem za nádherný darček ˇˇ


/Prisáham, výnimočne som nič od nikoho nepýtala xD/
Prišlo to samo. Teda, prišlo to od Farah a bolo to pre mňa :] 

Príjemná bodka za včerajším dňom, za ktorú som strašne moc vďačná.
Ak chcete byť milo prekvapené a vidieť našich KnB chlapcov trošku inak, ako sme na nich zvyknuté, určite si to prečítajte. Ten nápad bol geniálny :]

Ď:A:K:U:J:E:M

***

3 komentáre:

  1. Oneskorene síce, ale všetko najlepšie, najkrajšie ti prajem :) Nech sa ti vo všetkom darí :)
    A keďže som vytretá, tak sa už radšej strápňovať nebudem, všetko časom dobehnem a dúfam, že i mne sa podarí prichystať ti čo najskôr (poriadne oneskorený) darček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, si zlatá:)
      A neblázni :) Grimmjow bol v úplnom predstihu :D ;)

      Odstrániť
  2. Tiež sa pripájam a prajem ti všetko len to najlepšie k narodeninám. :)
    Čítala som si darček pre teba venovaný a ani sa nečudujem, že si z neho taká nadšená. Taký darček by chcela dostať asi každá autorka/blogerka. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)