utorok, 30. augusta 2016

Videla som / film / - Eddie the Eagle

***

2016


***
Bolo to niekedy minulý týždeň, keď si naši sadli k tomuto filmu a nuž, už po prvých minútach sa z obývačky ozval poriadny smiech, ktorý ma proste prinútil vstať z postele a zistiť, o čo ide.

Orol Eddie bolo niečo, čo ma zabávalo od začiatku až po koniec
Už dlho som sa tak nenarehotala, ako práve pri tomto filme a najzaujímavejšie na tom je, že kebyže si prečítam len kratučký obsah, určite by ma to nezaujalo. Nie je to môj žáner, nie je to, čo vyhľadám a aj tak by som sa radšej na mieste docikala, ako by som mala čo i len na moment odtrhnúť zrak od obrazovky. V každej sekunde, v každej scéne bolo niečo, čo človeku nemohlo újsť a ja také filmy milujem. 

***


***

Myslím si, že vo veľkej miere / ak nie rovno stopercentnej / za to môžem poďakovať práve hercovi, ktorý stvárňoval hlavného hrdinu. Ten chlap bol božský, bol humorný a jednoducho, vedel to
Taký ksicht sa proste nedá len tak ľahko nájsť a on to tak geniálne a vtipne hral, že sme boli celá rodinka z neho nadšení. Fakt, obsadenie bolo úplne špičkové. Vychytali to. Nenormálne. 
Tá jeho mimika, gestá, zmýšľanie -to sa vážne len tak často nevidí a nás si tá postava získala. 

***


***

A ak by Vás náhodou ten mladík v okuliaroch vyššie nezaujal, potom je tu Hugh, ktorý teda potešil minimálne moje oko. Tiež si nám tu zahral celkom zaujímavý charakter a čo viac dodať. 
On je úžasný vždy :]

***


***

Oukej, napísala som už, čo teda najviac bodovalo u mňa, ale o čom tento film vlastne je?

Hovorím Vám niečo meno Michael Edwards? Nuž, tí čo trošku sledujú zimné športy, možno vedia, že ide o jedného lyžiara a teda, tento film je o ňom. O tom, ako si ako malý povedal, že sa zúčastní letných Olympijských hier, lenže keď zistil, že mu ani jedna disciplína nevyhovuje, tak...tak to jednoducho stále nič neznamenalo, pretože tu boli ešte zimné Olympijské hry. 

***


***

Úprimne, tento príbeh prekvapil tak moc, ako sa len dá prekvapiť a vtiahlo nás to úplne všetkých, čo sme to sledovali. Eddie bol úžasný. To, ako sa správal, ako si za tým, podarene, no obdivuhodne šiel a nevzdával sa. Držali sme mu palce, prežívali sme to s ním a ...no, smiali sme sa na ňom :D
Fakt, toto dielo je nenormálne humorne vystavané, i keď zasa pri niektorých scénkach sme mali chuť si zakryť oči :D

***


***

Jediné, čo ma udivuje, je to, že som o tomto filme nikdy nepočula. Áno, je to životopisná vec, ale je to tak inšpirujúce a tak motivačné / pozor, tak správne motivačné! /, že by si to zaslúžilo určite väčšiu reklamu. Teda, možno som sa len ja s tým nikdy nestretla, ale bolo by mi ľúto, kebyže to nemám kvôli tomu možnosť vidieť. Fakt, bola som očarená :] Úplne to prevýšilo moje očakávania a rada by som sa do toho pustila znova a znova a znova. Je to tá vec, čo Vám aj niečo dá :] 

***


***

4 komentáre:

  1. Hahaha, tenhle film mám už asi přes měsíc stažený a pořád nejsem schopná se k němu dokopat. :D Hrozně si mě získalo obsazení, ale kvůli doramám na nic jiného nemám čas. :D Děkuju za připomenutí a snad si tento víkend na něj už konečně udělám čas. :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tam hrá Huuuuuuuuuuuuuuuuuuugh!!!!
    Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh!!!
    Ok.
    Už som pokojná.
    Tam hrá Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh!!!
    To je trapas...
    Ten film si pozriem ^^ (Nie, určite to nie je kvôli Hughovi.. NI-JE) :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento typ filmov milujem, už od pohľadu je hl. hrdina podarený :D

    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento typ filmov milujem, už od pohľadu je hl. hrdina podarený :D

    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)