štvrtok, 1. septembra 2016

Nakreslila som si header ˇˇ

***

Ahojte. Chcela som už aspoň nejaké farby a keďže som nebola spokojná s tým, čo som mala v ponuke, rozhodla som sa, že si skúsim niečo vytvoriť úplne sama.

***


***

A viete, že ja nie som moc umelecký typ :D, takže to mohlo byť len niečo jednoduchšie.
Síce som si myslela, že to ukáže lepšie, ale tak...neviem, možno sa s tým ešte pohrám v nejakom programe, ale teraz ma nenapadá, čo by som s tým mohla urobiť. Vyčistila som to od šmúh, pridala trošku kontrastu a urobila tých trojuholníčkov viac. Asi by to chcelo úplne inú šablónu, čo myslíte?

V každom prípade som sa aspoň zabavila :D

***


***


***

6 komentárov:

  1. Mne sa to páči. Je to jednoduché, pekné a farby sú také "nenásilné", príjemné. :) Vôbec by mi neprekážalo, keby si túto šablónu na nejaký čas necháš. Je to príjemná zmena a je to ešte lepšie, keď si to urobila sama. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, si zlatá :] ...veď z toho požičiavania si vecí z internetu som už nemala moc dobrý pocit xD a keď som trošku teraz pozmenila farby, aj sa mi to pozdáva :]

      Odstrániť
  2. Ha, takže teraz si už vážne koleduješ o to, že nám vyzdobíš izbu :D ale je to roztomilé, také nekomplikované a proste jej :) vidíš, môžeš nám vyzdobiť poličky! :D šikulkaaa si Peťula, len tak ďalej rozvíjaj svojho kreatívneho ducha aj v týchto sférach :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo nepovieš :D dobre vieš, že si o 5 levelov vyššie minimálne, takže by to malo byť v tvojich rukách -.-....alebo rovno o všetky levely, keďže ja vlastne ani žiadny nemám...hmmm ale som za, že môžeme ku krásnym oblepeným skrinkách pridať niečo nové :D a vďaka za pochvalu :*

      Odstrániť
  3. Wow, vypadá vážně moc dobře. Hned jakmile jsem přišla k tobě na blog, říkala jsem si, že je to záhlaví pěkné a teď se dovídám, že sis ho dokonce i sama udělala. Prostě pecka! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím ti okomentovať tento krásny nový vzhľad stránky :) ja viem, že idem strašne neskoro :D ale ty mi to odpustíš, lebo ma máš rada, že? :D Chcela som len toľko, že mi to evokuje aztécky vzor a ja milujem aztécky vzor :D momentálne som ním posadnutá xD tak si vieš predstaviť, že sa mi to velice, ale velice páči. Je to úžasné a hlavne je na tom úžasné to, že je to tvoja vlastná výroba. Asi jeden z najoriginálnejších a najnápaditejších layoutov, aké som na blogu videla :) moc peknučké a ešte kukám, že sa ti to podarilo aj dobre zoskenovať :D prvá vec, čo mi napadla bola, že kde si stiahla takýto pekný vzor do záhlavia :D že reku by som si to aj ja sosla do photoshopu ako nejaký vzor alebo texturu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)