utorok, 20. septembra 2016

Who will fix me now? Dive in when I'm down?


4 komentáre:

  1. Len pred nedávno som si túto pesničku sama púšťala... asi som ti to raz už hovorila, ale ty máš proste úžasný vkus. :) Len dúfam, že tá pesnička práve nevystihuje tvoje pocity..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavá a veľmi pekná pieseň. Pripájam sa k Sore, máš úžasný vkus. Neviem, ako si na tom s náladou a myšlienkovými pochodmi, ale v každom prípade dúfam, že si v poriadku, že je u teba všetko v poriadku a keby niečo... si silná a všetky prekážky prekonáš s ľahkosťou a nebojácnosťou! Bojuj! :) (A zas ma napadol Naruto... ospravedlňujem sa za moju šibnutú náladu. xD)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekná pesnička. Ak ti práve toto vystihuje náladu, tak tuším nie si sama. Inak takéto pesničky vedia človeka celkom pekne nakopnúť a mnohokrát pomôžu i pozbierať sa a ísť ďalej, nezaoberajúc sa tým, čo nás priam tlačí do zeme (a teraz mi v hlave bude znieť pesnička, v ktorej sa síce polovicu času kričí, no text má presne taký, ktorý vystihuje aj moju nešťastnú povahu, haha) - to v zátvorke si netreba všímať. Hlavné je, že dúfam rýchlo sa u teba všetko urovná, krízu m predsa občas každý, netráp sa tým, treba sa len trochu motivovať, nechať nech sa vlny nad nami uzavrú a chvíľu vydržať. Niekedy treba nechať veci len tak plynúť, nechať, aby nás pohltili, nechať, aby sme klesli na dno. Často je ľahšie dostať sa zo dna späť na vrchol, než plávať proti prúdu... eh, čo mám s tou vodou? Asi by som sa mala napiť, haha. Okej, už prestanem trepať, sypať "múdrosti", ktoré i tak za nič nestoja - veď koniec koncov ani ja sa ich nedržím, haha :D
    Tak drž sa, všetko sa dá do poriadku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. BMTH poslouchám převážně když jsem nasraná. :D Hrozně dobře se s nimi ventiluje vztek a jejich písničky mě uklidní. Někdy je poslouchám i když mám špatnou náladu a jsou vážně jedni z mála, kteří mě i přes negativní obsah písniček nepřivedou ještě do větší depky. Snad tak působí i na tebe a je ti při poslechu lépe, pokud tě něco trápí. :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)