pondelok, 24. októbra 2016

Návrh na PRÍBEH / do budúcna, zatiaľ ale veľmi otázne /



Ahojte...ako ste si možno už všimli, momentálne sa do ničoho ohľadom písanej tvorby moc nepúšťam, ALE okrem plánu na dopísanie pozastavených vecí je tu ešte niečo, čo by som nechcela tak úplne zahodiť a konečne sa k tomu dopracovať. 

Pôvodne som sa tomu chcela venovať cez leto a tým možno aj viac-menej zakončiť rubriku KnB viacdielnych poviedok :] ... vec s názvom:

I wanna reach you



Pamätáte si ešte na príbeh ONA JE ON?
Na príbeh Umeko, ktorá sa prezliekala za chlapca, aby mohla hrať v Seirinskom tíme?
Nuž, šlo by o isté pokračovanie, v ktorom by sme sa viac venovali tentoraz Daikimu, ktorý odišiel takpovediac s prázdnymi rukami :D 

Krátky popis:

Príbeh začína približne tam, kde ONA JE ON skončilo. 
Umeko čaká vysoká škola, no ešte predtým chce spolu so Seirinským tímom stráviť leto v tábore, kde si hromadne vybavili brigádu ako animátori. 
Avšak približne v tom čase sa do ich mesta sťahuje jej sesternica, ktorej rodina práve dostavala nový, rodinný dom. Umeko sa cíti trošku nepríjemne, pretože to tak rýchlo nečakala a chcela svojej sesternici sama vypomôcť s adaptáciou na nové prostredie. Avšak práve toto leto môže byť už tým posledným, ktoré môže stráviť sa svojimi spoluhráčmi a zároveň ani odhlásenie sa z práce animátora nie je také ľahké, ako by sa zdalo.
Hľadá preto iné riešenie a aby sa jej sesternica necítila úplne stratená, požiada svojho stále dobrého priateľa Aomineho, či by na ňu počas jej neprítomnosti aspoň čiastočne nedohliadol a nepoukazoval jej mesto. 

***

Nuž, čo vy na to?
Mali by ste záujem?
V MENU pripájam aj anketu, tak ak by sa Vám dalo, venujte tomu pozornosť :] ĎAKUJEM!

Podotýkam, že je to všetko stále len v čisto teoretickej rovine, ale chcela by som to napísať :], nehovoriac o tom, že stále na to myslím aj cez krízu :D
Takže, záverom, ak ste sa dostali až sem, som Vám vďačná za prečítanie.
Majte sa krásne. 

***

10 komentárov:

  1. OOOO.... to vypadá zajímavě! :3 hm... doufám, že se z toho dočkáme! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM krásne za podporu, Dechi! V týchto dňoch je špeciálne a obzvlášť vítaná :D

      Odstrániť
  2. Fúha, prvý krát píšem cez mobil komentár, tak pozor na mňa a moje "rýchle" písanie.
    Nečítala som ten príbeh, ale dostanem sa k nemu tak ako k niektorým, takže ja som za. Rada si to prečítam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či sa to moc oplatí čítať, keďže to bolo moje rozbehové dielo :D V každom prípade, ak by som toto tu začala písať a ty by si sa to teda rozhodla čítať, ponúknem ti stručný obsah toho predošlého :D
      A vďaka! :]

      Odstrániť
  3. Téda, aj som myslela na Daikiho počas toho konca, bolo mi ho ľúto. Som rada, že aj on sa dočká svojho šťastia ��
    Hentai no Kame

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hh, veď aj ja na neho stále myslím :D
      Ďakujem za ozvanie :]

      Odstrániť
  4. Mně se návrh rozhodně líbí. vlastně musím říct, že ať už bys psala cokoliv na KnB uvítám to s radostí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, si zlatá :] hneď sa mi do toho pôjde s chuťou :]

      Odstrániť
  5. Fajnová koncepcia, hlavne, že "kríza", čo? -.-'' Náááh, to má každý lepšie obdobie než ja?! Sakra! No, fajn, radšej k téme. Aj mne sa nápad pozdáva, takže sa daj na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nejako tú mrchu musím stopnúť, veď preto aj tento článok :D a aj TY by si mala! :D
      A ďakujem :]

      Odstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)