utorok, 8. novembra 2016

ENDLESS NIGHT... aneb zamilovaná do videa ♥


/Keďže mi už nejakú tú dobu jedna vecička nedá pokoj a aby to tu zároveň nevyzeralo, akoby na stránke skapal pes, tak som sa rozhodla pre takýto dosť jednoduchý článok./

 

Nedávno som totiž natrafila na jednu krátku animáciu, ktorá ma neskutočne moc oslovila a momentálne nie je dňa, kedy by som si jej video nepozrela aspoň raz. Síce, konkrétne toto video nie je originál, ale mne sa páči omnoho viac najmä pre zvolenú pieseň. 

ODKAZ na video‹ 



Netuším prečo, ale zakaždým, keď sa na to pozriem, mám silné nutkanie zdvihnúť ten svoj zadok a začať niečo robiť. A myslím si, že to je ten správny pocit :D, ktorý by som mala mať omnoho, ale omnoho častejšie.

***

3 komentáre:

  1. Pieseň je veľmi pekná a aj to video. Krasokorčuľovanie je veľmi náročný, ale za to krásny šport.
    Je fajn, že ťa to dokáže nakopnúť alebo teda, že to k tomu speje. :) Nakoniec sa určite nakopneš a potom sa budú diať veci. ;] :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Endless Night je moc pěkná záležitost. Sama jsem se s ní setkala už při prvních zprávách o Yuri!!! on Ice a mám dojem, že na tom dělají stejní lidé, nebo je to nějak produkčně propojené. :D Vůbec se nedivím, že se ti to zalíbilo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, keďže si mi už toto posielala, môj názor na toto video vieš. Ale prezradím ti, že si ho i ja musím každý deň pozrieť, je neskutočne super, pekne spravené a pesnička sa tam hrozne hodí. Proste, mňa toto video núti ešte viac uvažovať čo so sebou, keďže vieš aké mám teraz... hmmm... hnusné obdobie xD Je to skutočne skvelé videjko :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)