pondelok, 14. novembra 2016

Videla som /animák/ - Buchty a klobásy

***

...aneb čo ma zaskočilo tento týždeň :D


Ehm...ehm...
Kde začať? Nuž, teda asi tým, že som dopredu vedela, že nejde o animovaný film pre deti. Taktiež som bola upozornená aj na to, že niektorí túto rozprávku pre dospelých považovali priam za nechutnú, ale...ale to, čo sa udialo v prvých piatich minútach, aj tak prekonalo všetky tie moje dopredu vytvorené predstavy :D    

O čom to je?
O jedle. O potravinách, ktoré si žijú svoj život v obchodoch a tešia sa, ako si ich niekto kúpi. 
To vytriezvenie z obrazu "prisľúbeného raja" prichádza až o čosi neskôr :D... keď na ne zoberú nôž a dá sa variť voda. 
A práve tu sledujeme príbeh jednej buchty, párečka a ich nových kamošov.  
/Vlastne viac ani písať nemusím.../


Môj dojem?
Popravde, mne vulgárny humor nevadí. Nevadia mi ani sexuálne narážky a nevadila mi ani tá veľmi okatá metafora, ktorú tvorcovia použili, aby tým pravdepodobne poukázali na dnešný svet. 
/Ako verte mi, v tej spleti nadávok, úchylností a podobných vecí Vás ani len nenapadne hľadať pointu a zmysel...na ten dôjdete až časom./
Sem-tam to prehnali, sem-tam to bolo vážne divné, sem-tam...no...radšej nič. 
A nuž, vlastne som tak zhodnotila, že sa mi to celkom páčilo. Nebola som z toho nejako zvlášť zhrozená, i keď občas málinko vyvedená z miery :D
Čo bolo ale hlavné- fakt som sa na tom nasmiala. 
/Síce, na konci sme s bratom zhodnotili, že ten záver máličkóóóóóóóó prehnáááááááli, ale tak OK, dajme tomu, že ako sa hovorí, že "trošku mi ušla ruka", tak tvorcom "veľmi ušlo niečo".  Avšak nie je to tak, že by som z toho mala nočné mory, takže v konečnom dôsledku to bolo aj tak v poriadku :D /


Záverom
Nie, nepozerajte to s mladšími súrodencami. Ani s mladšími bratrancami a sesternicami a nie, nie je to rodinný film na nedeľný večer, ale!!! pokiaľ Vám nevadí vulgárne a mega totálne úplne najviac sexuálne ladený humor, skúsiť to môžete. 
/To mi pripomína, že som hľadala niečo vhodné na to, aby som Vám to čo najpresnejšie popísala a napadlo ma len, že to boli akoby také Prci Prci Prcičky v kreslenej forme :D/

***

4 komentáre:

  1. Oukej, pozriem si to sama, keď nastane ten čas. :D Ďakujem za tip, haha. :D :) Aj takéto filmy niekedy treba. :]

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Něco málo už jsem o tom slyšela, ale zatím jsem se nějak neměla k tomu, abych se na to sama podívala. :D Možná až budu potřebovat něco na zasmátí tak bych tomu šanci dala. :DDD Díky za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moja kamarátka na tom bola v kine a povedala mi, že to boli najviac premrhané hodiny jej života, ale stále do mňa hustí nech si to pozriem, že chce vedieť čo na to poviem ja, ale po pravde mne sa moc do toho nechce, ale už jej to dlho sľúbim tak sa asi na to pozriem. Navyše keď hovoríš, že to až taká kastrofa nebola tak možno to nebude až také zlé ako si myslím. Inak aj ona mi hovorila, že ten koniec bol na ňu až moc hardcore tak som zvedavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. celý tento počin my stále príde ako jeden veľký úlet:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)