utorok, 29. novembra 2016

Videla som / film / - On-Drakon

***


***

Pár dní dozadu som narazila na tento ruský film a popravde, zaujalo ma nielen vysoké hodnotenie, ale aj téma, ktorú mal obsahovať a nuž, včera som si ho pustila na dobrú noc :]
A fakt že neľutujem!

***


O čom On-Drakon je?


Dej na zavedie do minulosti a do obdobia drakov, kvôli ktorým sa vykonávali smutné rituály, v ktorých sa rodiny vzdávali svojich dcér, ktoré draci unášali. 
Až jedného dňa sa jeden statočný mladý muž rozhodne čeliť tomuto osudu a svoju milú nájsť. Zachrániť sa mu ju už nepodarí, ale draka napokom zabije. Na jeho počesť a ako spomienka na kruté časy sa tento obrad stáva tradične súčasťou svadobného, ktorý ma podstúpiť aj Mira. 
Tá nič netušiac sa chystá zvyšok svojho života stráviť po boku Igora, avšak vtedy sa nečakane po mnohých rokoch znovu objaví drak a unesie ju. 

***


 Moje pocity


NÁDHERA! Až mi je ľúto, že pri všetkých tých všade vystavovaných nepodarkoch ako 50 odtieňov vy viete čoho, nám unikajú takéto skvosty! 
Tento film mal krásne spracovanie, neuveriteľne pekný dej a navyše, zachovával si také to niečo príjemne rozprávkové, že som sa nedokázala od toho odtrhnúť. Tie scény boli výborné, to vyobrazenie- jednoducho to všetko pôsobilo veľmi pekne a rovnako tak dobre sa na to pozeralo.  
Ja síce nie som na úplne také tie typické, romantické filmy, ale po všetkej tej irónii a suchom humore, ktorý teraz už tlačia aj tam, kde sa to nehodí, bolo práve toto takým príjemným akoby "krokom vzad" a bola to pre mňa osobne veľmi dobrá zmena v tom, na čo sa obvykle dívam a čomu dávam prednosť.
/ nehovorím, milujem sarkazmus, ale toto mi vážne padlo vhod :] /

***

Postavy boli neuveriteľne sympatické. Mira bola úžasná! Proste ten typ hrdinky, ktorá ulahodí snáď všetkým a občas aj napriek atmosfére, v ktorej sa celý príbeh niesol, sa dokázala z toho všetkého akosi tak jemne a milo vykrútiť, že to na mňa ako diváka pôsobilo naozaj príjemne.


Aaaa tá ruština! Mne sa ten jazyk jednoducho páči a bolo milé to počúvať v pozadí titulkov :D


Ehm...ehmm...
Ak som Vás o kvalite tohto filmu stále nepresvedčila, tak podotýkam, že hlavný hrdina je fajnový kus masá :D / navyše, chodí hore bez tak 90% filmu :D / - a vôbec, ale vôbec to nekazí dojem! :] 
Tiež úžasná postava! Nielen fyzická :D
Ale to v podstate všetko na tomto filme. Odporúčam ho! 
Pretože je to perfektné spracovanie klasiky, ktorú si pamätáme ako deti :]  

***

4 komentáre:

  1. Ooo! Si pozriem! Ooo!
    (Nijé, to vôbec nebola reakcia na toho ruského chlopa vypracovaného, NIJE xD)
    A, mám rada rozprávky a takéto spracovania ja môžem, takže som rada, že si ma s týmto filmíkom oboznámila. Ja si naň s radosťou ten čas nájdem a pozriem si ho. ^^
    Fakt by stál za... *naschvál sa rozkašle a tvári sa nenápadne*
    SUPER RECENZIA!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, hm, nepoznám to a to ja môžem povedať, že furt natrafím na také filmy, ktoré, buď nikto nepozerá a stiahnu ich rovno do záchoda, alebo ich u nás jednoducho nepoznajú. Mno, neviem, kam zaradiť tento, ale to je aj jedno, pretože recenzia ma celkom zaujala a ak budem mať čas - možno cez víkend? - tak si ho možno aj pustím. Aha, ruština, no to hej, pekný jazyk, ale akosi si na ňu neviem zvyknúť, haha. Inak ma stále uchváti to, že je taká krásne melodická a jemná, okej, toto už sem naozaj nepatrí, haha.
    Rozhodne ma tvoja recenzia zaujala, takže čím ďalej tým viac sa prikláňam k tomu, že ten čas si nájdem - aspoň trochu ujdem od tejto hnusnej, špinavej reality sakra! -.-, nah! To je jedno. Cez víkend sa na to asi mrknem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ok, byla jsem trochu skeptická ale vážně to zní pohádkově a dost mě to zaujalo. Ani trailer nevypadá špatně, takže je tu i šance, že bych to chtěla někdy vidět. :D Díky za tip! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím to sem napísať. Je to naozaj krásna rozprávka a Petrika, veľmi pekne ti ďakujem za to, že si sa s nami podelila o tvoj názor na túto rozprávku. Oplatilo sa ju pozrieť. Rusi opäť nesklamali a vytvorili niečo veľmi nádherné s úžasnou myšlienkou. Tá romantika, rozprávkové čaro... všetko sa to tam neuveriteľne hodilo a veľmi sa mi to páčilo. Určite si to pozriem opäť, no tentokrát v ruštine (s titulkami samozrejme).
    Ešte raz ďakujem. ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)