nedeľa, 29. januára 2017

Why him? ... aneb totálne geniálny kino zážitok :D

***


***

Áno, ja viem, že som neaktuálna a toto bola decembrová vec, no ja som sa k nej dostala tuším až minulý týždeň, takže prichádzam so zhodnotením síce neskoro, no predsa len musím.

***

To, že to bude dobrý film som tušila už po vzhliadnutí prvého traileru, ktorý mi vybehol a nuž, to, že to bude mega dobrý film som zistila po prvých desiatich minútach sledovania. 
Why him? je super komédia. Humor nie je taký ten klasicky "rodinný", skôr taký ten sexuálne ladený, mierne psycho, plný nadávok, no zato kvalitne spracovaný a povedala by som, že v určitých prvkoch až reálny a prostý :D 
/ ľudkovia, ja som sa tak nasmiala...a to som do kina šla s veľmi zlou náladou! /


A tie postavy. Ja neviem, kto vypracoval charakter hlavného hrdinu, no vybozkávala by som ho za to!
Laird bol úplný, ako sa tak hovorí, "týpek", ktorý čokoľvek povedal a urobil, tak som sa rehotala a žrala som každú jeho scénu. Bol veľmi svojský, veľmi čudácky, jeho úprimnosť vo všetkom bola neskutočne zábavná a aj jeho rozmýšľanie bolo totálne bláznivé, no parádne pobavilo. 
A nielen on bodoval. V tomto filme bola každá postava dobrá, vtipná a tí ľudia, ktorí na tom pracovali proste vytvorili jeden skvelý projekt, ktorý si s chuťou pozriem niekedy znova. 
A potom znova a znova a znova.  
/Fakt, mrela som... môžem byť rada, že som nemala svalovú horúčku brušného svalstva :D /


O čom tento film vlastne je?

Ned so svojou rodinou prichádza za dcérou Stephani do Silicon Valley, aby spoločne prežili sviatky a taktiež, aby spoznali jej priateľa Lairda. Avšak pri prvom stretnutí s mladým mužom, ktorého si jeho milovaná dcéra vybrala, zažíva Ned celkom poriadny a hlavne nepríjemný šok.

 

Páčia sa mi takto spracované komédie. Jednoducho, dobrá nálada je pri pozeraní od začiatku až po koniec, takže napríklad ja osobne som vôbec nemala priestor na nudu. Celé mi to neuveriteľne moc rýchlo ubehlo a nebolo tam iba zopár dobrých scén, tam bola dobrá každá jedna minúta! 


A ten ich vzťah - Stephani a Laird boli pekná dvojka. On bol síce miestami úplné hovado a ona také typické fajn dievča, no strašne im to spolu pasovalo. Mali svoje čaro, ladilo im to a na mňa jednoducho zapôsobilo to, ako ju on vnímal a ako sa k nej mal :]

***

Takže, odporúčam!

***

2 komentáre:

  1. Vyzerá to dobre, určite sa k tomu dostanem, keď to bude na stiahnutie. Mám rada filmy takéhoto typu, lebo nie vždy mám náladu na vážne hlbokomyšlienkovité filmy, takže ďakujem za zaujímavý typ. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No akože ja som sa smiala už len pri čítaní recenzie, takže som velice zvedavá na film :D Mám rada svojské postavy a tie obrázky nemali chybu xD Takže hej, na tento film sa naozaj teším :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)