nedeľa, 26. marca 2017

|Ghost In The Shell|

***


Najbližšie sa strašne moc moc moc teším na toto tu :]
Normálne premýšľam aj o tom, že pozriem všetky anime filmy a série, ktoré na to vytvorili, ale na to potrebujem viac času, než momentálne mám -.- 

Včera som inak bola na svojej úplne prvej AnimeShow s mojim Robinom [ Lenkou  :D], stretla som sa s úplne zlatou Citruštek a musím uznať, že bolo príjemné sa pohybovať medzi ľuďmi, ktorí zdieľajú rovnaké záujmy :]

***

4 komentáre:

  1. Uvedomuješ si, že poskoci občas bývajú múdrejší ako lídri? :D Ale nie, užila som si to na maximum, hlavne kvôli tomu, že si mi tam robila spoločnosť ty a Citruštek :) naša nezabudnuteľná cesta na AnimeShow :) zopakujeme si to, na to sa priprav! :D - Tvoj verný poskok Robin.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ghost in the shell mám v zozname anime, ktoré si chcem určite pozrieť, keď nadíde ten čas.
    Juhuhú! To ste zabili s tým Robinom, ale ozaj. :D Whahá, som rada, že nám to tak super vyšlo a že sme sa stretli. ♥ Nad celou anime show sa budem rozplývať ešte veľmi dlho. :)
    Súhlasím s Lenkou - zopakuje sa! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslela jsem, že se na anime stihnu podívat dřív, než uvidím filmové zpracování, ale vypadá to právě na opak. Trailer se mi dost líbil a už se snažím kámošku přesvědči, aby na to šla se mnou! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja na to chcem ísť :D a tiež chcem stihnúť všetko pozrieť pred tým, ako sa vydám do kina :D ale asi tiež nestíham :D a nemám ísť s kým... tú Anime Show vám závidím, ženy :( snáď sa vám páčilo tak moc, že pôjdete aj na Comics Salón a tam sa už musíme stretnúť! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)