piatok, 3. marca 2017

|Littlepieceofme|1|

***

| overthinking |

***





Cítim sa ako tento zajko.
Teda, s tým rozdielom, že ja nie som taká roztomilá.




Moja kinová zima sa točila len okolo dvoch filmov. Pokračovanie Underworrd a Resident Evil. Druhé som ešte nevidela a nuž, to prvé ma trošku sklamalo. Prečo sa stáva, že film začne dobre, rozbieha sa dobre a v závere sa to pokazí? Akoby to tvorcov nebavilo a chceli sa toho čo najskôr zbaviť.






Hmm... niektorí ľudia sú na tvorenie takýchto obrázkov / fotiek fakt ako stvorení.
Neskutočne moc dobre sa mi na to pozerá.












Háh! Toto je asi tá najviac super vec, ktorú pri interakcii s druhými zažívam / i keď možno nie tak často, ako by som uvítala/.
Proste určite chápete, čo tým myslím. Niet nad ten neuveriteľne dobrý pocit, keď viete, že nie ste jediným psychopatom.









Bez dlhšieho komentára.
Kto by mohol mať proste niečo proti bielemu vlkovi?









Ok, ostaňme v zvieracej ríši aneb to najúžasnejšie stvorenie na zemi - mačka.
Mnohí ich nemajú radi, že sú vraj falošné. Nuž, povedzme si pravdu, málokto má rád tých, čo majú v hlave viac. Avšak mne sa to práve že na nich veľmi páči - či už tá ich údajná faloš, alebo vypočítavosť. Neviem prečo, ale mám k nim bližšie ako k psíkom.







Milujem Million Reasons od Lady Gaga.
Vlastne som od nej milovala väčšinu pesničiek, no touto momentálne u mňa boduje na plnej čiare. Podobne sa občas cítime asi viacerí -.-

You're giving me a million reasons to let you go
You're giving me a million reasons to quit the show








Love never dies.
Pokračovanie Fantóma Opery.
Nuž, ešte stále som z toho muzikálu uchvátená, dokonca si púšťam niektoré pasáže stále dookola.
Krásne dielo, bez pochýb :]





Bakemono no Ko. 
Milý film, ktorý mi určite prekvapivo spríjemnil deň. A asi by som ani nemala byť nejako extra prekvapená, keďže toto Japoncom obvykle vždy výjde a nesklamú.


***

| všetko, o čom mám chuť aspoň trošku písať a všetko, čo chcem v skratke spomenúť | bez hlbšej myšlienky, skôr pre vlastnú potrebu | vŕta mi v hlave a musím to proste dostať von, nech je to akákoľvek bezvýznamná vec | čo momentálne robím, čomu venujem čas | áno, keďže nepíšem statusy na sociálnych sieťach, tak k tomu zneužívam aspoň svoj blog |

***

3 komentáre:

  1. Som prekvapená, že máš rada Lady Gagu. :O Ale tak každý má niečo rád, no. :D
    A tá fotka, na ktorej vynikajú hviezdy - kto také nemá rád? Aj keď, najlepšie je to vidieť naživo, nie je nad to. :)
    Vlci sú záhadné stvorenia, ale krásne. A čo sa mačiek týka, nedá sa na ne spoľahnúť, ale sú to milé stvorenia. No psíkov mám veľmi rada. Pes je najlepší priateľ človeka a je to pravda. Neopustí ťa ani keby čo bolo a to je na psíkoch pekné. Mačky sú fajn akurát na túlenie, no hocikedy zdrhnú z domu (vlastná skúsenosť) a dopadá to tak, že sa raz nevrátia. Nie vždy, ale väčšinou aj čo mi viacerí hovorili, no. V tomto sú dosť divné a nemyslím si, že má faloš spoločné niečo s tým, že či má niekto toho v hlave viac, alebo nie. Faloš je nepekná vlastnosť a robí veľkú zlobu.
    A to s tým priateľstvom, no také priateľstvá sú veľmi vzácne. Ľudia môžu mať toho veľa spoločného, ale čo z toho, keď ťa nechá v štichu práve, keď tú osobu najviac potrebuješ. Vtedy sa prejaví skutočný charakter človeka.
    No možno to bolo odo mňa nepekné, tak dám tomu nádych optimizmu: je skvelé mať v blízkosti človeka, s ktorým mám niečo spoločné a nevybodne sa na mňa. :D
    O Bakemono no Ko som len počula, niekde čítala, ale áno... mne čokoľvek japonské dokáže spríjemniť deň... ♥
    Ak ti toto vykecanie sa pomohlo, tak je to super, veď ten blog slúži aj na takéto veci. Veľa blogov je dokonca zameraných len na rôzne denníky a vykecávačky, takže pohoda-jahoda. A myslím si, že toto je lepší prostriedok ako FB a pod.
    A nebuď ako ten zajko, treba ísť aj von. Už je vonku krásne! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heey, čau, ty môj psychopat! :D Heeh, veru, pamätám sa, že nejako takto aj to naše priateľstvo začalo - anime :D Som ti vďačná za mnohé skvelé anime, ktoré si mi odporučila a teraz som hrdá na to, že som ich videla :) Osobne mám radšej psy, ale táto mačka...rozumeli by sme si veľmi dobre :D tiež mám chuť niekedy všetky veci zhodiť zo stola na zem a nadávať tak, ako sa nepatrí :D film a anime si pozriem, hneď ako na to budem mať viac času...veď sama poznáš, zažila si si toto isté, si rada, keď sa vôbec môžeš vyspať :D a vieš čo? Teším sa na tento mesiac! Nebudeš mať na výber, oslavuješ so mnou moje narodeniny, keď budeme spolu na intráku :D Každopádne Peti, len som ti týmto tu chcela povedať, že vždy sa rada vraciam na tvoj blog, aj keď nie som komentárovo aktívna, stále patrí medzi moje pravidelne navštevované stránky :) Drž sa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vystihla si to. Mačky majú v sebe niečo viac. Žasnem, ako veľmi sú tieto stvorenia ľuďmi nepochopené, a to sa považujeme za najinteligentnejšie tvory, meh. Mačku nie je ľahké ľahké získať. Mačka má pamäť, a bude sa k tebe správať presne tak, ako sa ty správaš k nej. (A preto ju mnohí nebudú mať radi) Pes bude mať rád každého, kto ho kŕmi a/alebo sa s ním hrá. Mačka is a "bit" more complicated than that. Dokáže dokonca pochopiť, aj keď si z nej robíš srandu. Jej spektrum emócií je nad schopnosti nejedného človeka. Sú to úžasné stvorenia, ale nie sú pre každého.
    Zas aby som nepaušalizoval, aj niektoré psy, resp. plemená sú často múdrejšie než ich majiteľ/ka.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)