piatok, 14. apríla 2017

Ban x Elaine

***


Predstavujem Vám jeden z mojich najobľúbenejších párov vo svete anime  

***

3 komentáre:

  1. Toto mi nemôžeš robiť! Kedy sa mám podľa teba učiť, keď pozerám furt nejaké anime? :D pričom väčšina je takých, ktoré mi ty odporučíš? :D Asi na tvoj blog budem musieť chodiť len o prázdninách :D nech ma nič neláka :D ale nie, vyzerá to roztomilo, aj keď trochu smutne, ale rada si to pozriem, zaujalo ma to :) pridávam do svojho pomyselného zoznamu anime :D drž sa Peti! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. týchto dvoch poznám aj ja! Síce som moc z toho anime nevidela, lebo ma to až tak nenadchlo, ale súhlasím s tým, že oni dvaja sú veľmi zlatý pár. A Ban bol asi celkovo jediná postava, ktorá ma tam aspoň minimálne zaujala.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)