sobota, 15. apríla 2017

Berserk manga|Odhodlala som sa :D|

***

Oficiálne moja túžba po zistení, ako sa príbeh posúva ďalej, zvíťazila nad túžbou mať z tohto diela aj nejaký väčší zážitok. Áno, povedala som si, že už nebudem nekonečne dlho čakať na preklady a vrhnem sa na to so svojimi biednymi engliš skills znova
|Čo nechápem, preskočím alebo lepšie, domyslím si :D|
Obávam sa akurát toho, že nebudem mať pri niektorých scénach, ktorým predchádzalo mnoho, ale mnoho iných situácií, taký ten "wáu-efekt". Nuž, rozhodla som sa to risknúť, pretože hľadanie každého jedného neznámeho slovíčka by ma otrávilo rovnako tak, ako pred rokmi a ja by som s tým zase prestala.  A to veru nechcem. Milujem ten príbeh. A milujem Gutsa.  


*** 

2 komentáre:

  1. Tak ti prajem, aby si si užila čítanie a prežila angličtinu. Ja jej mám po krk. ^^"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Docela závidím, že ses do toho odhodlala. :DDDD Samozřejmě že i já mám mangu Berserka na seznamu a hodlala jsem ji začít číst od začátku, ale....pořád se najde nějaká výmluva. Koneckonců nemá to úplně málo kapitol. :DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)