nedeľa, 9. apríla 2017

Shingeki no Kyojin|2. séria|2. epizóda|

***

Neuveriteľne silný dojem. 
Proste, kvôli tomu, že sa na druhú sériu tak dlho čakalo, som na toto anime tak trošku zanevrela, ale už po prvých dvoch dieloch môžem povedať, že ide opäť o poriadne kvalitne odvedenú prácu. 


Ako môže 20 minút vo mne vyvolať toľko pocitov?
Dopekla, je fajn znova nadobudnúť pocit rozhodenia len z obyčajného anime :]
ĎAKUJEM, SnK!


|Pridala by som ešte jedno gifko, sakra...Tak moc by som ho chcela pridať, ale nepridám, aby som neskazila niekomu sledovanie :] ... ahr!!!! Úžasný diel!|

***

2 komentáre:

  1. Teší ma, že si sa do toho dostala a že ťa to oslovilo, lebo mňa veľmi preveľmi tiež! Len som si ešte nestihla pozrieť druhú časť, ale aj na tú sa čoskoro vrhnem, takže som ti vďačná, že si nám tu nespoilerovala. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem se dívala a taky jsem byla úplně paf... bylo to boží!!!! :O :O
    Nemůžu se dočkat dalších dílů... <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)