nedeľa, 23. apríla 2017

Shingeki no Kyojin|2. séria|4. epizóda|

***

Vuľaľá...


Tak neviem ako ostatní, čo tiež sledujú, ale moje vrece teórií sa momentálne brutálne rozšírilo ohľadom tohto anime a nuž, mám z toho neskutočnú radosť!
Už aby bol ďalší diel, lebo sa fakt vrhnem na tú mangu a dopadne to ako s Berserkom!

Inak, pritvrdili, nezdá sa Vám? Tie scény, jednoducho je to drastickejšie, brutálnejšie a hlavne, detailnejšie v tomto smere, čo na diváka opäť pôsobí ešte viac silnejšie, ako v prvej sérií. 
Aj konkrétne v tejto epizóde tomu tak bolo a aj keď som skôr hádala priebeh a vyhrotenie situácie inak, tak mi to vôbec nevadí, pretože ja sa rada nechám prekvapiť.
Nehovoriac už vôbec o našich hlavných postavách, 
ktorí skutočne prešli na úplne iný level hrdinstva a správania. 


***

1 komentár:

  1. Mňa táto časť tiež dostala. Teda, už od začiatku je to celé napínavé, drsnejšie ako predtým a dosť smutné, lebo vždy mi príde ľúto, keď niekto zomrie alebo sa obetuje a... chápeš.
    A ten koniec ma neskutočne dostal! Síce som mala tušáka, že tie dve niečo skrývajú, aj keď tá Christa sa tvári, že ja nič, ja muzikant, ale teda tá Ymir (neviem, či som to napísala správne), tak... fú, kto vie čo všetko za tým je, lebo je tam toho toľko, čo by sa dalo rozoberať, že nemám momentálne žiadnu teóriu pre to, len dúfam, že všetko bude čo najskôr vysvetlené, alebo aspoň časť z toho.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)