utorok, 25. apríla 2017

Tento muž :3

***


Vítam samú seba v období "mám malo času" a "ak by som ten čas aj mala, tak nemám náladu".
Nuž, aspoň toto video som momentálne schopná prežuť :]

***

3 komentáre:

  1. Fajnové videjko :) Inak, ja by som potrebovala viac času na "prežutie" povahy Tohto muža xD Stále na neho nemám vytvorený ustálený a hlavne uspokojivý názor -.- Frustruje ma to xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už nedokážem určiť, ktorý chlap z KnB ma fascinuje viac. Každý z nich je celkom iný a má svoju zaujímavú "históriu" a schopnosti, že... uf. *.* Ale po pravde, Akashiho povaha je teda naozaj na hlboké zamyslenie. O to viac práve takáto postava priťahuje. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Packy preč! :D ach bože, keby tento chlap existoval aj v reáli...ale vyzeral by presne tak isto ako v anime :D jeho postava je fakt zaujímavá a nejako ma uchvátila už od začiatku :) Takže ďakujem Ti, Petruška, že mi toto anime predstavila :) :3 Nech už konečne výjde Last game...a on tam bude zasa! :D samozrejme, že nielen preto sa teším na ten film...ale tvorí to dosť podstatnú časť mojej nedočkavosti a radosti :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)