sobota, 1. apríla 2017

|Worst In Me|

***


Úplne som sa zamilovala do tohto songu, na ktorý som natrafila čírou náhodou O.O

A inak si žijem obstojne, dopisujem ďalší diel príbehu, 
popíjam kávičku, sem-tam niekde odbehnem...

Taká fajnová sobota :]
Vy ste na tom ako?

***

4 komentáre:

  1. Ohohó, teším sa, že píšeš. ^^
    Ja... som normálne že seriózne odoslala bakalárku korektorke. Neuveriteľné niečo. Ešte viac neuveriteľné bude, keď to budem platiť. No a upratovala som a ešte sa povenujem škole a večer pôjdem von, nech sa vyvetrám, lebo akosi mi neprospieva byť len doma.
    Inak, celkom pohodová sobota, ale tá minulá bola oveľa lepšia. *angel face* lebo AnimeShow *zakašle pritom a tvári sa nenápadne ako hovno v tráve* A tak ^^ xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej, toto sa lúbi aj mne :D palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajnová pieseň :)
    Som rada, že ti je teda fajn a takto pekne píšeš :)
    Ja som už zrelá na psychiatriu, no snažím sa xD

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)