utorok, 30. mája 2017

1/4 za mnou

***


Jedného z toho horšieho som sa včera definitívne zbavila a dnes, po dvanásťhodinovom spánku sa cítim fakt úžasne, uvoľnene a príjemne. 

Celý deň si inak púšťam tento song. 2:25 - ten hlas je neuveriteľný! 
Pôsobí to strašne motivačne, i keď netuším, čo sa tam spieva -.-
|Som zvedavá, ako dlho mi táto euforická nálada vydrží :D Bojím sa toho, že po prečítaní prvej otázky na druhý MOR, ktorý ma čaká, to opadne veľmôôô rýchlo :D|

***

2 komentáre:

  1. Nečudujem sa ti, že si púšťaš takúto pieseň. Ja bežne pred skúškami na piesne tohto typu nabehnem, aby ma to vyhecovalo a dalo dokopy. :D
    Opäť to zopakujem - DRŽ SA. :) ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj takýmto spôsobom Ti teda musím zagratulovať, ty šikovnica :) nech ťa dobrá nálada ešte pár dní neopúšťa :D všetko, čo je spojené s SnK je proste super! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)