sobota, 27. mája 2017

Hmmm

***


Ďalší článok trošku o ničom. Mne to však trošku pomáha.
Popravde, je mi už celkom na grcku -.-, ale aby som to lepšie definovala, tak tak "správne na grcku".
Asi ma chytá fáza rezignácie nad všetkým tým ehmmm a momentálne i keď trošku s ľútosťou, tak podotýkam, že viac proste nedávam a že je to normálne. Asi. 
A čo som ja USB-ečko, aby som to vcucla všetko?--- Ako poznamenal vtipne jeden týpek minulý rok vo svojom videu a pobavil ma tým pri svojej reakcii na určitý predmet -.-
Ale to je len jedna z málo vecí, pri ktorých mám dojem, že nemajú ten správny, vytúžený dopad, ktorý by som raz chcela vážne zažiť. 

Takže ďakujem všetkým, čo na mňa majú ešte nervy a tolerujú ma :]
Ja by som si dala jednu medzi oči. Za svoju sprostosť a milión iných vecí x/
V júli už budem dobrá. Možno -.-
Chcela by som. Teda, plánujem to. Mám to v zozname. 
Nie, vlastne klamem. Nemám zoznam.  

***

1 komentár:

  1. Už nech aj u teba skončí to skúškové, lebo naozaj je to potom na psychiatriu. :x Drž sa!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)