utorok, 2. mája 2017

Ja som to fakt urobila -.-

***

Áno, ja psychopat, som si definitívne pokazila jednu z mála týždenných radostí a po večeroch som začala čítať Shingeki no Kyojin mangu. A nuž, keďže tých dielov nie je zasa až tak veľa, tak som sa dostala k posledných dostupným častiam a nuž... už to nebude ono, sakra :D


| Ten opening je úžasný *-* |

A prirodzene, nevydržala som ani tie dva dni a musela som sa s Vami o túto úplne nepodstatnú informáciu podeliť :D 


A čo Vám k tomu ďalej poviem?
Asi len toľko, že Levi je stále neskutočné zviera :333
 ... a že som úprimne dúfala v niečo inšie, ako v to, k čomu som sa v konečnom dôsledku dostala.
Avšak na všetky tie myšlienky a postrehy, ku ktorým som sa dopracovala, by som potrebovala článok úplne iného rozsahu, takže sa k tomu určite ešte vrátim, ale až niekedy inokedy :]

***

3 komentáre:

  1. Pripomenula si mi dôvod, prečo najprv nečítam mangu, ale až potom. :D Vo väčšine prípadoch by mi to pokazilo radosť a prekvapenie.
    A Levi... ach Levi...
    S tým rátam, že také postavy, ako je on, nikdy nesklamú. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som spravila presne to isté, keď som dokukala anime... a Levi, čo ku nemu povedať, to je neskutočný pánko. Dúfala si v niečo inšie? Ja ani neviem v čo som osobne dúfala.
    Len sa trocha strácam v tej histórií a bojoch. Nuž, hádam mi to na konci dá nejaký zmysel a celok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá manga bola taká dosť náročná na čítanie, ale tiež som istého času (ešte na výške) sa do toho pustila :D a mne sa to lúbilo :D tá kresba je iná ako typická "bishie" kresba, ale páči sa mi :D no a tie veci, čo sa tam stanú - to už ani nekomentujem xD
    A milujem Obrneného titána (sweet Jesus, to znie tak divne preložené xD) ♥ aj tú postavu, ktorá sa z neho vykľuje ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)