sobota, 13. mája 2017

Just A Dream

***


V rámci mojej Lívaj fázy sa s Vami delím o moje momentálne TOP video s ním.
Teda, pre mnohé to nebude nič nové, keďže viacerým z Vás som ho už strkala popred očká a ušká :DDD a vyhrávala som s ním aj napríklad na izbe, že? :D A následne sa niekto chytil a pustil mi to pred odchodom do školy :D |to bolo inak milé :D... je to super, keď môžete naplno fandiť naživo a niekto Vás ochotne počúva, pritakáva a sám od seba dáva ďalšie komentáre a chválospevy :D...zároveň je super, keď o tom niekomu píšete a dotyčná osoba na druhej strane Vás plne chápe, resp. možno Vás nechce uraziť a tak sa aspoň tak tvári :D, ale ochotne a trpezlivo číta tie Vaše drísty :*** |
Inak, vlastne...ja ani neviem, prečo sa mi toto video tak páči :] Ja nemám rada moc tento druh hudby a asi sa to tam ani nehodí, ale aj tak si to musím púšťať stále dookola a dookola. 
A strašne sa mi to teraz s ním asociuje. Dokonca si to miestami aj pospevujem a mysľou som niekde úplne inde, než by som mala byť :D ach...-.-

***

4 komentáre:

  1. Meeeh :D ale stále dookola sme si púšťali aj iné video, žee? :D tu-ru-tu-tu-tu...:D ale hej, toto je strašne pekné video a tú pesničku zbožňujem a krásne to vie aspoň trošku upokojiť :) s chválospevmi a ódami na Leviho pokračujeme dneska večer na izbe :D Muc, ja ti sem-tam tiež rada spravím radosť, ako aj ty mne, keď mi napíšeš poviedku, alebo nejakým iným spôsobom (napríklad, že ma spomenieš v článku) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to odveci, ale predsa ma to napadlo, že Japonci to vyslovujú takým "Rívaj" ako "Lívaj", lebo oni majú problém vysloviť to čisté "L". Ja viem, že je to nepodstatné a že sa to vlastne správne vyslovuje Lívaj, ale... to je jedno. -_- Len tak ma to napadlo.
    No video je samozrejme pekné, teda svojim spôsobom, teda pre to, že je tam on, lebo inak... pozerať sa na to, ako ti žerú a trhajú nejakého kamoša alebo že nájdeš len tak mimochodom niekde jeho mŕtvolu, to má ďaleko od pekného... x_x Nuž ale o tom je to anime... inak, pripomenula si mi, ako nemám rada Annie. Tie scény s ňou a to, ako veľa ľudí postupne pozabíjala, tak ako... bolo to neskutočne kruté a hnusné...
    No mne ten druh hudby vôbec neprekážal, lebo ja si vypočujem z každého niečo a z každej druhu (okrem death metalu) ma niečo osloví, takže mne sa to tam celkom hodilo.
    No zhrniem to, že je to pekné AMV-čko a aj hudba k tomu. (Sorry for my shitty mood...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki za poznámku o Rívajovi. Nuž, pre mňa to bude Lívaj :]
      A Annie? Neviem, to je postava, o ktorej nemôžem povedať, že by som ju úplne hejtovala. Predsa len je to stále mladý človek, na ktorom bolo vidieť, že jej vôbec nie je jedno, čo robí a že mala voči mnohému zábrany. V podstate z tohto hľadiska by sa dal napadnúť aj Eren, ktorý v záchvate zúrivosti za hradbami pri súboji s Annie pobúral toľko budov a udupal aj nejakých ľudí. Je to však o názore a je to individuálne. Stále tak úplne nepoznáme pozadie toho všetkého a títo naši titáni mi jednoducho neprídu ako tí praví, nefalšovaní grázli. Jasné, to, čo robia, sa nedá ospravedlniť, ale zasa by som ich nehodila úplne na dno vreca s nápisom "Úplné necitlivé hovadá". V mange bolo čiastočne načrtnuté niečo a už len z toho proste musím vyjadriť aj nad nimi ľútosť. Nehovoriac o scénach, kde Annie neustále spomínala na svojho otca [to bolo aj v anime]. Takže sa nechám prekvapiť.

      Odstrániť
  3. K tej ankete -áno, ale len s Levim! Ale nakoľko vidím, že si do neho zbláznená až po uši, tak myslím, že s niekým iným ťa ani písať neláka. Ja by som si rozhodne s Levim niečo rada prečítala a od teba už dupľom, tak smelo do toho :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)