pondelok, 8. mája 2017

|Littlepieceofme|4| + Robin Lenka :D

***

 Neviete si predstaviť, aké mrle ma žerú a akú nehoráznu mám chuť tu postnúť rovno niekoľko rôznych článkov -.-

***


Nuž, tento konkrétny, nepodstatný a nezmyselný príspevok sa bude skladať z 3 hlavných bodov:

1. Ja a následky môjho rozhodnutia ostať na intráku
2. Lenka a jej kultúrna a filozofická vložka o Tokyo Ghoul

....a to najdôležitejšie...

3. Óda na Leviho a jeho dokonalosť

***


Naučiť sa na skúšku raz v predstihu a nestresovať sa zbytočne viac, než je nutné.
Z toho dôvodu som aj rozhodla ostať cez víkend na internáte a teda, môj experiment veru nemal nejaké príliš veľké výsledky. 
Prvý večer, čo som prišla, som totiž dočítavala mangu.
Druhý deň, poobedie po škole, došla moja spolubývajúca a tak sme sa rozprávali celý večer. Ok, vravela som si, že v stredu mi už bude priať osud a že sa konečne rozbehnem.



Mno jo, toď moja streda. Niektoré školské akcie sa totiž oplatia. Akurát, že tým som zabila rovno aj polovicu štvrtku. V piatok som sa zasa dvakrát stavila na kávu u kamaráta :D a potom som absolvovala výpravu do obchodu s cieľom vyniesť si na izbu toho čo najviac a cez víkend neumrieť hladom.
Zvyšné dni neboli tiež zrovna slávne a aj napriek mojej snahe som toho nestihla toľko, čo by som chcela. Na podiv som však príjemne pokojná. 





Dôkaz môjho snaženia. V skriptách mám jedno antibiotikum, volá sa, že Teikoplanín a jedna z jeho výnimočných vlastností je taká, že sa dáva proti hnačke.
Nuž, Teikoplanín? Čo vám to pripomína?
No predsa KnB a kto z Teiko je môj naj a aj z celého anime? No predsa Akashi!
A teraz príde tá asociácia:

"Know your place, diarrhea"!

No nie je to geniálne? :D





***

A tak sa presúvame v druhej téme článku.
Lenka a Tokyo Ghoul

Ide vlastne o malú úvahu, o ktorú sa s nami chcela podeliť. Totiž, po vzhliadnutí tohto anime jej vŕtalo hlavou, či Ghoul, ktorý zje tučného Američana, môže dostať aterosklerózu |poškodenie ciev, ktoré súvisí s ukladaním zvýšeného množstva tukov do ich steny|.
Druhá hlboká myšlienka a týkala toho, že aký sakra môže byť život bez jedla?
Byť len sa surovej strave? Žiaden koláč? Kebab?! O.O
Aspoň tá káva...



| Lenka sa ešte teraz spamätáva z tejto scény a má nočné mory | 


| Na tomto sme sa fajne zhodli :D |

***

A teraz k tej najkrajšej časti...

Lívaj a naša posadnutosť ním.
Na úvod zopár obrázkov, ktoré vystihnú to, čo my dve cítime.
| Niečo ako Ferrero rocher... viac ako tisíc slov... |


Z bežného rozhovoru...
Ja: "Ja som toho Leviho trošku aj shipovala s Mikasou."
Lenka: "Ja skôr, keď už tak, radšej s Petrou."
Ja: "Ďakujem."

A ani tu nechýbali úvahy a vravíme si, ako je možné, 
že sa náš Levi tak cool pohybuje počas bojov.


Po troche snahy sme došli k celkom reálnej konšpiračnej teórii.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

LEVI JE SYN SONICA X!!!!!!!!!! O.O


***

Tak, dúfame, že ste to v čítaní vydržali až do konca :D 
Bolo to myslené len a len v dobrom :D :*
| Obe sme unavené a už nám to aj trošku vyhráva :] |

Video na záver....


***

3 komentáre:

  1. Ja som vedela, že keď prídem na intrák skôr kvôli učeniu, tak sa mi to ani nejako nevíde :D a mala som pravdu :D nuž, čo povedať, čím bližšie je skúškové, tak tým viac teoretizujem o (ne)podstatných veciach :D ale čo sa gifka o Tsukyamovi...on je strašne psycho! Ako vždy keď bol on, tak bolo jedno, aká bola scéna, tak som sa na ňom musela smiať :D jooj, ale som rada, že uctievame rovnaké hodnoty - Leviho a Akashiho...:3 Neľutujem toho, že som fakt prišla skôr, včerajšok bol geniálny :D OJ, ďakujem, že si ma spomenula v článku, vážim si toho! Cítim sa strašne poctená :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vám to dobre... akjsfgajhsguf xD Ale nečudujem sa. Je obdobie temna, takže to chápem. xD
    To som nevedela, že si ho shipovala s Mikasou! :O Ja som shipovala so Sisou! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Inak, to je fakt dobré s tým Sonicom, ale logiku to má. xD Síce ten vzhľad... hm... vzhľad má po matke a schopnosti po otcovi - topka xD
    No síce sa ti nepodarilo tak efektívne učiť, ako by si chcela, tak sa drž a... nech nám to rýchlo ubehne! >.<

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto ma rozsekalo a ešte aj dnes ma v robote chytali rehoty z "Know your place, diarrhea"! hlavne po tom, čo som si to celé predstavila v tom štýle v akom rozpráva Akashi, v každom prípade ľahko a efektívne zapamätateľné xD
    Inak, ako vidím aj vám pekne preskakuje, som nadšená, že nie som sama :D
    Tak držte sa, pomaly to uplynie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)