piatok, 19. mája 2017

V krátkosti, proste výstižne

***
|ešte v rámci možnej prokrastinácie|

Hľadá sa motivácia na ukončenie semestra.
Tak to skúšam...


O.O
No, neviem, či pomohlo. Ja, ako nežnejšie pohlavie, by som možno, asi, zrejme uvítala niečo viac jemnejšie a láskavejšie, ale... ale zasa, na druhej strane, moje momentálne zaľúbenie v ňom je na takej úrovni, že ako... proste, jednoducho...
Ok, dám Vám obrázok, ktorý to vysvetlí za mňa. 


Dobre, tak ja už idem. 
Diki za motiváciu, Levi, ty nikdy nesklameš :3

***

3 komentáre:

  1. Drž sa, Petrika. Levi je motivácia sama o sebe perfektná. ♥.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oj Levi, ty vyriešiš všetko :D :3 Ten prvý obrázok ti asi ukážem deň pred tvojou skúškou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to je podarenééé :3 ale ako tak na neho pozerám, tak on je v tomto ešte horší uzurpátor ako Akashi... či? :D Ale robím to takým super spôsobom, že vyznie iba ako badass a nie narcisistický psychopat ako Seijuuro :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)