streda, 7. júna 2017

A Thousand Miles |možný prológ k niečomu menšiemu|

***



If I could fall 
Into the sky 
Do you think time 
Would pass me by 
´Cause you know I´d walk 
A thousand miles 
If I could 
Just see you 
Tonight 

***

Netušil, na čo asi tak myslela, keď mu náhle poslala v správe odfotenú letenku. Nemohla predsa uvažovať nad tým, že by sa stretli. Teda, mohli by, možno... 
Veď už to bolo tak dávno, čo s ňou prerušil všetky kontakty a začal žiť úplne nový, odlišný život ďaleko od nej a aj od všetkých, ktorí sa spájali s jeho ranými školskými a nevyspelými časmi. 
Tak načo? S tou myšlienkou jemne pokrčil nosom a krátko na to sa jeden z jeho kútikov úst zdvihol v arogantnom úsmeve. I keď mu bola už roky úplne ukradnutá, predsa len ho zaujímalo, či to bolo len obyčajnou naivitou so strany jeho detskej lásky alebo aj niečím iným, čo ju viedlo k takémuto kroku. 

***

Sama netušila, čo si mala o tom myslieť. 
O sebe. O svojom konaní a svojej spontánnosti.
Bola to však spontánnosť ako taká? Prebehlo jej hlavou, keď vyšla z obrovskej budovy letiska. Rúčku svojho kufra zovrela o čosi tuhšie a s pevne zomknutými perami sa porozhliadla na všetky strany. 
Nemala plán. Nemala nič. Len ten neuveriteľne zvláštny pocit akejsi ľahkosti. Ľahkosti, ktorá bola v jej vnútri už pomerne dlho utláčaná a teraz akoby sa jej až neskutočne jednoducho dostalo slobody. 
Nie, neočakávala od tohto svojho kroku veľa. Bolo to len niečo, čo musela pre seba urobiť.

***

And I, I 
Don´t want to let you know 
I, I 
Drown in your memory 
I, I 
Don´t want to let this go 
I, I 
Don´t....

***

3 komentáre:

  1. To bolo veľmi pekné :) a určite ma to od začiatku zaujalo... asi to bude nejaká originálna fikcia, to tu už dlho nebolo :) tak som zvedavá, že čo sa z toho vykľuje. Aaa inak, závidím jej... aj ja by som len tak chcela zbaliť kufor a vypadnúť niekam, začať nový štart.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, vyzerá to celkom zaujímavo, tak som zvedavá, čo to bude zač. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D :D :D Tá pesnička...vždy, keď ju počujem, tak si spomeniem na ten slávny večer, keď ste ma presvedčili, aby som si s vami pozrela TEN film :D ale nemožno poprieť, že je to naozaj sladká, pekná pesnička s krásnym textom :) a čo sa týka tvojho nového výtvoru - tak vyzerá zaujímavo, som zvedavá na hlavné postavy a všetko ostatné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)