utorok, 27. júna 2017

Anime/ manga muži, ktorí mi motali hlavu :3

***

Áno, čítate dobre :D
Keďže môj mozog ešte stále prežúva imaginárna kravička, tak som sa rozhodla znížiť na toľko, že Vám predstavím všetky moje anime lásky a k tomu dám nejaký ten fajnovo tuctový popis. 
| nie že by som mala času habadej...|
No čo? Ja si pri hľadaní obrázkov spravím dobrú náladu a možno poteším aj Vaše očká :DDD
Berte to ako srandu. Veď ma poznáte.


Tak teda začíname...


Áno, ochotne priznám, že i ja som mala pred tými asi desiatimi rokmi krute super fázu Shaman King a proste no nezamiluj sa, keď si začínajúci otaku a anime ti dáva všetko, čo dovtedy tvoja myseľ plná snov a fantázií musela zvládať sama :D
Po poradí Len Tao a Zeke Asakura.
No nebrali by ste ich? :D Ja v tej dobe áno... Zekeho aj teraz :D
A to anime som milovala. 

---


Yoko Kurama z Yu Yu Hakusho.
Ach, teda hlavne tá jeho démonická podoba :3
Inak, celkovo som rozmýšľala, že by som sa k tomuto anime po tom desaťročí znova rada vrátila, pretože mi to príde ako dobre urobená klasika. 

---


No jasné... Toto som si nemohla odpustiť. Máte tak 13, na školu prichádza emo štýl a zrazu sa na obrazovke objaví čiernovlasý mladík menom Sasuke, ktorého si zamilujete už len z princípu, i keď neskôr Vám ako postava ani tak príliš nesedí. Potom vaše srdce získa Gaara a potom Sasori, o ktorom viete málo, lebo ste prestali sledovať anime, no viete, že tam taká postava je a jednoducho je to láska na prvý pohľad, ktorá nepotrebuje žiadne odôvodnenie, lebo ste proste psychopat, ktorí už v útlom detstve získava črty beznádejného milovníka kreslených chlapov.
A Itachi? By bol hriech ho tu nespomenúť.

---


Kaname z Vampire Knight.   
Podľa mňa sa dá do neho zamilovať už len vďaka tomuto jednému gifku :3
Myslím, že to ani len nechce veľa slov. Proste muž, ktorý toho moc nenahovorí, no zároveň v náznakoch pekne vidieť, na kom mu záleží. Zároveň sa nebojí konať a je Vám stopercentne sympatický preto, jednoducho LEBO!

---


Meier z Vampire Hunter D.
Strašne sexy postava. O to viac, keď ste zistili, čo je v zápletke filmu. 
Tak čo, no, pre upírov mám slabosť od vysielania Blade. 

---


Nemáte ani len potuchy, že o čom také Bleach je. Videli ste možno jeden diel, pár videí na youtube, ale to je úplne jedno, pretože toto anime má niečo alebo skôr niekoho, kto sa volá Grimmjow a proste zvyšok neriešite. Grimmjow...
Grimmjow...
Grimmjow...

---


Kto by nemal rád Tomoe-ho z Kamisama Hajimemashita? No kto?
Ďalší líščí démon. 
Líšky sú super :3

---


Griffith z Berserk.
Tak, poviem Vám, že prechovávať isté sympatie k mužovi vyššie nie je vôbec dobré. Je to zlé. Vážne, no tá postava bola navrhnutá a vytvorená tak, že i napriek tomu všetkému hroznému, jednoducho, musíte mať aspoň v určitých chvíľach pri scénach s ním taký ten "wau pocit". Akože nie je to charakter, ktorý by som nejakým spôsobom uznávala a tak podobne, prechovávam voči nemu dosť veľkú nevraživosť, no klamala by som, keby že tvrdím, že ma nezaujal.

---


Shougo Makishima z Psycho-Pass.
 Ďalšia postava, s ktorou by som sa tu nemala chváliť, ale bolo niečo na ňom, 
čo mi utkvelo doteraz v hlave a sem-tam si na tento charakter spomeniem.

---


Kazama z Hakuouki.
Ja neviem, prečo ma tak ten démon priťahoval.
Jáj, už viem, veď démon :D

---


Solomon a Hagi z Blood+.
Hagi |tmavovlasý| je jednoducho typický ochranca a pre tieto charaktery mám strašnú slabosť. Solomon ma asi dostal tým, ako sa správal k hlavnej hrdinke a ako otvorenie prejavil náklonnosť, dokonca si ju až chcel tak akosi vynútiť. V tej dobe to proste mnou dosť zamávalo :D

---


A dostávame sa aj k dôvodu existencie tohto blogu. 
Menovite Aomine Daiki, Kise Ryouta, Akashi Seijuro, Midorima Shintarou, Murasakibara Atsushi a po vzhliadnutí Extra Game sa k nim pripája i Nash Gold Jr
| nevšímajte si Kuroka na tom gifku ...:D |
Ja neviem... chce to vôbec nejaký komentár?
Proste skoro dvojročná chorá závislosť a more sĺz kvôli tomu, že nie sú skutoční -.-

---


Levi z SnK.
Aké nečakané, že?
Čo je však zaujímavé, že po pozretí prvej série ma nejako ako postava až tak moc neuchvátil. Teda, ba, uchvátil a to v boji proti ženskému titánu, no dovtedy som túžila po tom, aby si ho na mušku zobrala Mikasa a riadne mu zakrútila krkom. Popravde, asi som sa nechala strhnúť takým tým celkovým ošiaľom k tejto postave a začala som si ho potom viac všímať. Proste ja doteraz nechápem, ako takáto postava "malé telo, veľká hlava", môže mať taký rešpekt? A viete, potom ho viac sledujete, analyzujete... a najmä v mange mal niekoľko fakt že úžasných scén :333, po ktorých som si povedala, že áno, musím o ňom niečo napísať a bude na chvíľku môjho srdca šampión a subjekt mojich tajných túžob :D

---


A záverom Kurosaki z Dengeki Daisy.
Asi jediný, ktorý sa nedočkal anime | aspoň čo ja viem | a jednoducho postava, ktorá ma dostala úplne komplexne a nie len na základe zopár efektných scén.
Opäť je to charakter-ochranár. Vážne neskutočný ochranár. Táto postava je úplne perfektná.

***

Momentálne premýšľam, že keby som chcela, bolo by tu tých gifiek omnoho viac, keďže takmer zakaždým si nájdem v anime niekoho, koho mám rada a komu veľmi fandím. Teraz si však už nespomínam na nikoho konkrétneho a možno to moje svedomie bude za chvíľku ľutovať -.-
Títo boli však v mojej chorej mysli akosi tak výraznejšie a dlhodobejšie, ako tí ostatní a ktovie, možno bude pokračovanie tohto môjho osobného článku, 
ak si uvedomím, že mi vážne niekto dôležitý vypadol :D 
|dopekla, už teraz som z toho mierne nesvoja O.o, hádam mi skutočne nik neunikol|

***

12 komentárov:

  1. Úžasní to chlapi. Aspoň tých, ktorých som videla v anime. ♥ Veď ty vieš! :D
    Ale samozrejme ten zvyšok, ktorý som zatiaľ neuvidela... raz uvidím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Počkaj počkaj, aj Kuroo z Haikyuu!!!!! Ten ten... ten! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bol krátkodobý románik :DDDD

      Odstrániť
    2. Och, no čo už. :] V mojom prípade to pretrváva a vybudoval si u mňa dimenziu. O:)

      Odstrániť
  3. Kdo neměl jako malý crush na Zekeho, ať po mě hodí kamenem! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím uznat, že většinu neznáma, ale s Itachim Grimmjowem a kluky z KnB naprosto souhlasím. Škoda, že Extra game není někde česky... já ho totiž v EN nepochopila :-( Teda pokud je tak jsem ho nenašla :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja len toľko, že máme veľmi podobný vkus na anime chlapov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naruto jsem bohužel dokoukala, protože to bylo jedno z prvních anime, na které jsem koukala a chtěla dokoukat (avšak se tak nestalo, protože na konci se mlelo do pěkných srač*k xD, takže jsem četla jen mangu) a u mě velel... no, teď si vzpomenout... :D Jo, už vím. Sic je to ženská postava, ale TenTen. Co se týče mužského družstva... sakra, mé myšlenky jsou zamlženy. :D Ach, ano už vím, byl to Kiba a poté Tobirama (protože má láska ke psům je neskutečná... xD ♥)
    Všechny Uchihy jsem nesnášela, kromě Obita a Itachiho, jinak Sasuke mi přišel jen jako neskutečný protiva. :D Fuu, je dobré si připomenout Naruta. xD

    Bleach rozhodně doporučuji, ač to se to zase v manze začalo kulit do pěkný kaše. :D Sice je grafika na začátku otřesná, ale pak se to dá. :D ^^ Joo, Grimmy je luxusní týpek. :3 Ale lepší bad boy je Byakuya, Aizen, Toushiro, Urahara,... ♥ Ne, stop. :D

    Ach ano, Mikishima. <3 Včera jsem to anime dokoukala a... anime s tak hlubokou myšlenkou jsem neviděla dlouho. ♥ Druhá série byla o ničem, to všichni víme, ale prostě... je to sice záporák, ale ti jsou nejlepší a Makishima je jede z těch nejlepších :3 (No, ale na prvním místě je steně pořád Kogami s Kagarim ♥ :'( ).

    Ay, KnB... mohla bych to někdy dokoukat. Ale Kise je prostě aww... :3 :D

    Levi? Ach, láska ten člověk. :D Ačkoliv je to chladný lůzr, pořád je to úžasná postava, jedna z nejlepších :3

    Dengeki Daisy jsem četla v AJ, bohužel moje angličtina je na bodu mrazu, tudíž jsem rozuměla pěkný bleh. :D Ale co jsem si přeložila, tak prostě... aww. :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože, ja z teba skapem :D :D :D Tak toto bol úplne dokonalý, perfektný článok, ktorý ma nesmierne potešil a zlepšil mi náladu a vyčaroval mi na tvári taký úškrn, ako už dávno nie! Sama som niečo podobné chcela už dávno spísať :D no v mojom prípade by tých článkov bolo viac :D v rôznych kategóriach od anime mužov, cez herné postavy až po hercov zo seriálov a skončili by sme asi pri atlétoch xDDD ale dosť o mne, ideme sa baviť o tvojom zozname, ktorý je, mimochodom, úplne dokonalý! :D

    Strašne som sa narehotala už hneď pri prvých dvoch gifkách :D Král Šamanů! Och, to bolo moje detstvo! Úplne sa mi vybavuje 13 ročná Farah, ktorá náhodou objavila na detskom kanáli Jetix anime :D ono, Shaman King bolo vlastne úplne prvé anime, ktoré som kedy videla (ak nerátame Pokémon) a nebyť neho, tak ani k Narutovi by som sa v živote nedostala a ani k blogovaniu, písaniu fanfikcií a etc, etc. :D Bola to pecka, tú úvodnú znelku doteraz viem zaspievať spamäti :D no a Zekke! Kto by ho nemiloval, že? :D Myslím, že každá jedna, ktorá sme tu v blogovej sfére a toto anime poznáme, tak sme na ňom mali stvoj prvý detský kreslený "crush" (kecám, moja prvá animovaná láska bol T-Bone z Nezvyčajných dinosaurov a bol to *prekvapivo* dinosaurus! xDDDD). Ale proste, Zekke bol pán, mal super akčné vlasy a ten správny badass charakter :D no nemiluj ho :D aj ja som pri ňom mávala vždy srdiečka v očiach :D Takže úplne tento tvoj crush chápem xD

    YuYu Hakusho! :D To si tiež pamätám! :D Ešte z Animaxu xD moc som to síce nesledovala, ale ten týpek z gifka je celkom kewl a pripomína mi trochu Sheshommaru z Innuyashu, čo bol ďalší z mojich crushov, takže môže byť :P

    Naruto - to je kapitola sama o sebe xDDD Bože, ja ani už asi nenachádzam slov na toto anime, snáď len na to, že Naruto je asi fandom, ktorý ma z tých všetkých, ktorých som/bola som súčasťou chytil úplne, ale úplne najviac :D 10 rokov závisláčenia, prebdené noci, milióny prečítaných fanfikcií, nakreslených fanartov a hektolitre vyplakaných sĺz :D A začínala som presne tak isto ako ty - prvý bol Sasuke xD super emo cool boy, ktorý ma zaujal už na prvý pohľad a vďaka nemu som začala Naruta sledovať :D že je to úplný kkt, sme sa dozvedeli až neskôr, no to je vedľajšie. Ale Sasuke ma držal asi tak 2 týždne, čo som začala Naruta sledovať a potom ho totálne zatienil Gaara (♥) čo bola jedna z prvých takých najsilnejších lások :D máme rovnaký vkus, čo ti poviem :D lebo tiež po Gaarovi prišli Akatsuki, ktorých si človek proste nemôže nezamilovať, ani keby moc nechcel (i keď u mňa to boli všetci 4 - Dei, Saso, Ita a Tobi xD). Ale k Itachimu som začala už pociťovať takú lásku, ktorá hraničí s normálnym zdravým uvažovaním :D vážne... to už nebol len fiktívny crush, ja som ním bola skutočne posadnutá a tiež som sa naplakala, že nie je skutočný xD ja to smutné, ale je to tak xD som freak, ale nie som sama, aj ty si! :D sme v tom spoluuu :D a ešte - zabudla si na Madaru! :D hah, to je tiež jeden z tých, čo si ťa počas sledovania / čítania opantajú okolo prsta a ameno domini :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a pokračko:

    Kanameho z VK som nikdy až tak nemusela xD neviem, mne viac učaroval Zero xD (šedé vlasy! :D veľký turn-on). Ako, je jasné, že aj hento bol kus, ale neviem... Zero u mňa v tomto prípade viedol.Ale celkovo som hento anime až tak neprežívala, ani som ho asi celé nedopozerala, asi už upírska tématika nebola v tých časoch pre mňa :D

    Toho ďalšieho týpka nepoznám, ale na obrázku je sexy, takže opäť schvaľujem xD Grimm je tiež sexy, ale z Bleachu som sa ja osobne nenamotala na nikoho :D a tiež to anime poznám len tak ako ty :D videla som max tak 10 dielov a ani tie už neviem, že o čom vlastne boli xD ale henten modrovlásko je z nich rozhodne najpríťažlivešjí, o tom niet pochýb :D asi mi to tu chýbalo - že v porovnaní s Narutom pre mňa Bleach nemal až také zaujímavé "kusy" ( :D ) a možno preto som sa na to tak nenamotala :D ale tvoj Grimmy je veľmi dobrý materál, čo sa pracovania s fanfikciami týka, takže dobre si si vybrala :D
    Kazamaaaa! *_* to je jebač (sorry za výraz) :D no ale proste je :D tam boli všetci vlastne :D (okrem toho Heisukeho, na toho by som bola moc pedofilná :D). Mne tam síce učarovali najviac iní, ale Chicage bol kus kusov :D a to démonstvo mu pridáva na atraktívnosti :D a celkovo to bola taká brutálne cool postava, nie len vzhľadom, takže ak niekedy niečo o ňom napíšeš, tak budem sedieť pred monitorom a slintať :D

    Solomon! ♥ joooj, to je chlap... TO JE CHLAP. Tiež som Blood + videla 1554456587 rokov dozadu, ale Solomon bol aj moja láska :)

    Prechádzame na KnB :D tu asi ani nemusím nič komentovať, že :D My vieme svoje :D už sme sa o nich bavili xy rázy a vyznávali im navzájom lásku :D ja ich ľúbim ešte aj kvôli jednému ďalšiemu dôvodu - lebo sa vďaka nim poznáme my dve! :D takže, díky Kiseki no Sedai :D aaaa ešte by som podotkla, že ti tam chýba jedna postava - Nijimura-senpai :D toho si akože pre koho nechala, moja? :D Pre mňa? :D To je milé, nemusela si, ale ďakujem :D hihi... len by ma zaujímalo, že kto z nich všetkých je pre teba vlastne úplné číslo jeden? Akashi? Nash? Toto azda navždy zostane záhadou :D

    Lívaj :D Do toho som bola buchnutá aj ja xD asi tak 4 roky dozadu, alebo 3. :D Mňa zaujal už od začiatku xD lebo ja som sa s ním prvý raz zoznámila na fanartoch a tie ma dokopali si kuknúť SnK :D takže taak, len nech ťa pekne Levi drží, aspoň v ňom možno získaš inšpiráciu na písanie, čo je viac ako dobré :)

    No a Kurosaki je úžasný, áno :) mne sa páčil už len za to, že je to hacker *_* škoda, že sa táto manga nikdy nedočkala nejakého ďalšieho spracovania :) bola úžasná :)

    No nič :D musím aj ja spísať takýto článok, lebo to istotne bude strašná prča spomínať na všetky svoje kreslené lásky :DDD len to bude zoznam na 10 A4 :D asi by som sa mala presťahvoať na nejaký iný portál, ako na blog.cz, lebo mi to ani neuverejnia xD

    Super článok, Petrika. Viac takýchto! :D Strašne som sa nasmiala, zaspomínala a vo väčšine prípadov horlivo prikyvovala a úplne s tebou súhlasila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oh, už som uvažovala, čo na tento článok napíšem, ale doteraz neviem xD Niektorých chlapov poznám, iných nie, v každom prípade s väčšinou súhlasím. Teraz, čo si mi však pripomenula Blood +, tak mám tisíc chutí si to znova pozrieť (a znova a znova), mne sa ten príbeh jednoducho neskutočne páčil. No, ale to bolo mimo, tak aby som sa držala témy, tak aspoň v krátkosti napíšem koho-čo z vymenovaných poznám, ktorý bodli aj mne xD
    Shaman King, yop, prvé anime po dlhej dobe, ktoré som spolu s Narutom pozerala ešte na Jetixe. A hej, tých dvoch som mala rada i ja :D Yu Yu Hakusho som videla, no Kurama mi akosi ušiel, na čo si však spomínam, tak to nebol charakter na zahodenie (nie, nemyslím to ako urážku, tak nech sa do mňa nikto nepúšťa, bohužiaľ, si na to anime až tak moc zas už nespomínam xD) - inak som i ja uvažovala nad rekapituláciou tohto anime. Mno, čo sa Naruta týka. Zo začiatku mi Sasuke pripadal fajn, potom sa prepadol do jamy otravnosti rovno k Narutovi, ktorý však aspoň v mojich očiach mal čosi do seba -.- Gaara je fajnový, toho mám rada z Naruta i teraz, aj keď som teda Naruta nedopozerala ani nedočítala. Sasori mi nič nehovorí xD A Itachi... hmm, sympoš, no bližšie ho nepoznám xD Tých upírov nepoznám, aj keď Vampire Knight som mala na pláne dopozerať. Grimm, no k nemu nemám viac slov, ja som s ním v FF veľmi rada pracovala :D Tomoeeeeeee, kvôli nemu mám slabosť na "líšky" xD Začínam dávať príliš veľa smajlov, treba ich obmedziť. Ďalšieho nepoznám. Shougo Makishima, no s ním by sa človek veru chváliť nemal, ale i tak to bol dobrý charakter. Kazama mi nič nehovorí. Solomon a Hagi, oboch som ich mala rada, popravde, keby tam oni dvaja neboli, tak by som sa z Kai-a scvokla, tak mierne mi liezol na mozog -.- No, KnB, ja som vo všetkých našla niečo, čo sa mi páčilo, no aj niečo, za čo by som zabíjala. Inak mne osobne asi každý z nich celkovo sadol, všetci majú niečo do seba. SnK som ešte nevidela - pripravujem sa pozrieť si to už asi druhý rok, no bez úspechu... A Dengeki Daisy mi čosi hovorí, ale nespomínam si na to, asi som sa s tým stretla už veľmi dávno.
    V každom prípade teraz si mi pripomenula, koľko som toho ešte chcela pozrieť a prečítať a ani raz som sa k tomu nedostala - prepadám do hlbín depky, ďakujem :D
    Ale článok bol fajnový, príjemne som si pri ňom zaspomínala na tie (pra)staré časy, ktoré sa pomaly, ale isto strácajú v hmle zabudnutia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)