pondelok, 12. júna 2017

Hľadanie motivácie|časť druhá|

Ďalšie táraniny.


***
V úvode som najskôr chcela podotknúť, že moja študijná morálka sa momentálne priblížila bodu mrazu, no potom som si uvedomila, že ja som vlastne nikdy žiadnu študijnú morálku nemala, takže by to bolo obyčajné zavádzanie čitateľa z mojej strany.
| Nemala som skôr použiť pojem disciplína? Je zo mňa hotový mešuge, tak neviem...|
Áno, presne ako tie pochybné veštice v Tv som si aj ja predpovedala krutý pád môjho radostného stavu a veru, i keď to nebolo po prečítaní prvej otázky |po druhej, po druhej|, tak moja nálada priamo úmerne klesla. Teda, ona priam spadla. Rovno. Kolmo na zem. 
A tak si vravím, že by som mala niečo robiť. Day off jeden, day off druhý, tretí málo produktívny a čas sa kráti. Nuž, naposledy tu bol článok Levi motivation edition, tak prečo to neskúsiť znova?


Prvotný plán bol asi takýto- vstúpiť si do svedomia a uvedomiť si vlastné šťastie.
Sakra, veď Levi musí bojovať proti titánom a ja tu riešim tak triviálnu vec?! T-T !!!

Samozrejme, nezabralo to
Takže som si spomenula na svojho druhého imaginárneho muža, Akashiho
Ok, on ma povzbudí. Idem na to.
Seijuró, daj mi nejakú motiváciu, prosím!
.
.
.


O.O
O.O
O.O
??????????

No, som v tom sama.
Najhoršie je, že pri tomto predmete mám pocit, akoby mi dali do rúk niečo úplne, ale úplne iné- trebárs také účtovníctvo alebo ja neviem. Absolútne sa v tom neorientujem, neviem, čo veci popísané v poznámkach znamenajú a nedávajú mi ani len súvis. A ja sa odmietam učiť naspamäť. A to som ešte nespomenula totálne neobjektívnosť danej skúšky a to, že návod "ako prejsť" je väčšou záhadou ako Bermúndsky trojuholník a vyriešenie tej hádanky sa rovná nekonečnej rovnici o milión neznámych a všetkých tých značkách, ktoré máte na kalkulačke a ani len netušíte, čo s nimi.
Som znechutená.
Som frustrovaná.
Z každej strany na mňa vybiehajú fotky z kúpalísk, výletov, hôr a neviem akých miest ešte a ja stále sedím na riti a ani sa len neblížim k vytúženému koncu.
Tučniem,
škarediem,
osprostievam.
Na podiv ma však ešte sarkazmus neopúšťa a záchvat plaču som taký poriadnejší ešte nemala.
| Iba zopár sĺz ľútosti |
Strašne sa mi nechce.
Nechce nechce nechce nechce
nechce
a ešte raz nechce

Ahr...


Čo to? LEVI? ://////
LEVI?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neplač! Ja tu skúšku urobím! Sľubujem!
|Raz, raz určite.|

Sakra, i ten rohlík, čo do seba práve tlačím, má väčší neurologický potenciál než ja -.-
Už som sa dala aj na hudbu tohto typu - KLIK
|nebojte sa, je to odkaz na youtube, nie nejakú stránku pre dospelých|
Už mi chýba len čítanie a postovanie motivačných citátov -.-
|prosím Vás, ak s tým aj kvôli zlému psychickému zdraviu začnem, dajme mi facku|
Pá.

***

3 komentáre:

  1. Moje fotky z kupka a z výletu v prírode ťa asi dosť naštvali, čo? :D Ale nie :) Vieš čo... poviem ti, že som si týmto všetkým prežila a som živým dôkazom, že sa to dá zvládnuť, i keď si psychicky labilná (čo ja som a ty nie si), takže neprepadaj panike. Viem, že sa ti to teraz zdá hrozné a je toho nekonečne veľa a že nemáš šancu sa to všetko naučiť, ale vezmi si, že aké všelijaké bludy si sa už dokázala naučiť a akými ťažkými skúškami si už prešla. Takže neboj, bude dobre. Ešte to nejako vydrž (koľko ti toho ešte zostáva? dúfam, že už nie veľa) a potom aj ty budeš behať po horách a čľapotať sa v bazéne. To, že ľudia postujú fotky, ako si "užívajú" na sociálne médiá nie vždy znamená, že im je naozaj tak "suprovo". Vieme, že FB/whatever other social network vedia riadne zavádzať. Ja sa tiež nemám tak super, ako na tých foto... každý deň je to furt to isté - práca (tiež mi chýba discilpína, ale pracovná ._. požičaj mi trochu toho Leviho), premárnené víkendy a keď sa už niekam aj po dlhšej dobe dostanem,t ak mi to ubehne ako voda. A ako hovorím, keď tie všetky skúšky dáš, tak potom si urob odmenu v podobe nejakého relaxačného oddychu, čohokoľvek... A dúfam, že na to postovanie motivačných citátov nepríde :D to už by bol najväčší fail failov a my vieme, že tam sa až nedostaneš. Takže, keep fighting! Držím palce.

    Mimochodom, tento článok je strašne podarený (i keď je to taký zúfalý výkrik), ale veľmi ma pobavil... tie tvoje vsuvky - si ty prípad, milá Petrika :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za slová. No, je to taký výkrik, ale ja si stojím za tým, že už aj trošku oprávnený. Nemám moc výdrž -.- a aj to nakopnutie sa veľmi zle hľadá.

      Odstrániť
  2. Dali to ostatní, dáš to aj ty. A hotovo. Tvrdo za svojim. Držím ti palce, aby si načerpala čo najviac energie na učenie a aby ti to všetko rýchlo ubehlo a mohla si užívať prázdniny. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)