streda, 21. júna 2017

To be human k WW, neuro zdolané

***


Videl niekto Wonder Woman? :]
Popravde, moc som od toho filmu nečakala, ale strašne prekvapil. Bolo príjemné vidieť v tomto "svete" konečne niečo nové s nejakou poriadnou ženskou :D
Niektoré scény som si ešte stále prehrávam a baví ma to rovnako tak, ako keď som ich videla prvýkrát. Podľa môjho názoru sa im to celkom pekne vydarilo :]


Inak, ešte stále skúškujem, ale pochválim sa, že som včera zmákla druhé zlo, čo ma tento semester čakalo a že môžem už v podstate tvrdiť, že je to už akoby taký vstup do prázdnin.
Samozrejme, chcem sa čo najskôr vrátiť k rozpísanému príbehu "I wanna reach you".
Priznám sa, že mám trošku obavy, pretože som Aomineho a Megumi z hlavy vytesnila na celkom dlhú dobu a trošku som aj pozabudla, čo presne som s tým dejom chcela, takže hádam mi nebude dlho trvať, kým sa do toho znova dostanem. 
Ešte pred tými dvoma mesiacmi som mala na leto veľké plány, čo sa týka blogovania, no momentálne som ešte stále poriadne mimo. Dokonca neviem akosi tak vydýchnuť a furt mám taký ten hlodavý pocit, že musím urgentne ešte aj teraz niečo tlačiť do hlavy. Chápete, ráno mi zazvonil budík a ja som so stiahnutým žalúdkom zazmätkovala, že čo sa deje, či sa mi treba ísť rýchlo učiť :D Háh, našťastie to trvalo len pár sekúnd a ja som opäť spokojne klesla na vankúš a dopriala si ďalších dvadsať minút sladkého spánku :D

Hmm... trošku ma mrzí, že mi veľa vecí ušlo. Nemám prehľad. V anime, v článkoch, poviedkach, mangách... proste vo všetkom, čo mám rada mi teraz panuje chaos a ja sa teším na to správne nastavenie, kedy to dobehnem :]
Tak, to bude z mojej strany pre dnešok asi všetko. Majte sa krásne.

*** 

2 komentáre:

  1. Ja som bola na tom v kine na 3D! Mne sa to brutálne páčilo, dokonca som plakala (ach, ja večne citlivá duša). A dobre mi padlo si pozrieť film, v ktorom to dáva riadne ženská! ^^
    No a viem presne o čom hovoríš, pretože u mňa sa tá nálada ešte stále kýve napríklad, ako keby som ešte niečo mala pred sebou a pritom už mám všetko za sebou, takže... hm, asi to chce pár dní na úplne zotavenie sa a u teba zjavne tiež. Takže ja nie len že dúfam, ale verím, že sa do blogovania a tvojich koníčkov dostaneš čo najskôr a podelíš sa s nami o tvoju tvorbu. ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)