pondelok, 17. júla 2017

Hope


***

Tak teda pre tých 13 ľudí, čo hlasovali v ankete. Dúfam, že to bude nakoniec čítať aspoň niekto :D
Je to moja prvá viacdielna poviedka/príbeh na SnK a ja sa budem snažiť veci písať tak, až príliš nespoilerujem, i keď na základe toho, ako tvorcovia poňali druhú sériu anime, sa príliš obávať nemusím, lebo veľa prezradili. Inak, druhá vec, ku ktorej sa musím vyjadriť je tá, že nedávno sa tu jeden drobný počin s týmto názvom už objavil a ja len chcem dodať, že medzi týmto tu a už zverejnenou "Hope" hľadať nejakú súvislosť nemusíte. Pôvodne sa práve toto malo tak volať a aj keď som zvažovala, že kvôli môjmu nedostatku kreativity to budem musieť premenovať, tak som sa napokon rozhodla, že to nechám takto, pretože sa mi to najviac asi hodí a verím tomu, že to budete chápať. Pre mňa samú je to výzva. SnK je akčná vec a aj tu by som do istej |možno viac ako len istej| miery chcela využiť bojové scény a to všetko, čo k nim patrí. Zároveň som to sľúbila a mne samej len padne dobre, ak sa trošku rozhýbem a skúsim niečo nové.
Už mi ostáva len dodať, že malinkatá časť zo mňa dúfa, že sa Vám to, čo som vymyslela, páčiť bude a že mi dáte vedieť o čítaní aspoň prostredníctvom mini zakliknutí v závere článku :]  

***


***

Typ : FanFiction
Anime / Téma : Shingeki no Kyojin
Žáner : romantika, akcia, dráma, psychologické, pochmúrne, pôvodný svet SnK

Hlavné postavy :  Levi Ackerman, OC, ... + mnohé iné postavy

Stav: plánovaná

pozn. v jednotlivých kapitolách sa bude prelínať prítomnosť s udalosťami minulými,
tieto pasáže budú starostlivo a hádam aj ľahko pochopiteľne oddelené

-

-

-

***

~Prológ~

***

Niekoľko rokov pred udalosťami súvisiacimi s padnutím prvej hradby

,,Tu to vyzerá, že sa tu strhla poriadna bitka." poznamenala Hanji, ako sa tak obzerala po okolí malého lesa neďaleko hradieb. Sotva sa rozvidnievalo, no aj cez to mizerné osvetlenie veľmi dobre videla stopy po boji. Polámané stromy, rozrytý trávnatý povrch a telo. Pôvodne zrejme obrovské, no sýtosť pary a aj obrysy už celkom jasne poukazovali na intenzívny rozklad.
,,Ste si istí, že tie záblesky, ktoré videla stráž z veže, šli z tejto lokality?" spýtala sa vzápätí jedného zo svojich mužov, ktorý bol pri hlásení celej správy z nočnej hliadky. Tá počas svojej práce zahliadla niečo zvláštne a neváhala to oznámiť. Na ten podnet na rýchlo zostavili malú, prieskumnú légiu a vydali sa na cestu tak skoro, ako to len bolo možné. Behom necelej hodiny sa dostali do jedného z najbližších miest, pokrytými stromami a začali s pátraním po všetkom, čo by sa mohlo akokoľvek vychyľovať od normálu. 
,,Som si tým stopercentne istý. Tú polohu sme kontrolovali viackrát." oznámil jej podriadený, no tá odpoveď ju aj tak príliš neuspokojila. Stráž mali nováčikovia a ona sama si jasne spomínala, že nočné služby boli vzhľadom sa zníženú pohyblivosť titánov v noci veľmi podceňované. Nehovoriac o tom, že svedok toho zvláštneho úkazu bol len jeden, takže tu stále bola možnosť, že si dotyčný zdriemol a všetko sa mu to mohlo len a iba prisniť alebo zazdať. Prirodzene, k spánku v službe by sa im nik nepriznal, ale na druhej strane, ak by to neprešetrili a naozaj by šlo o niečo reálne, tak by to mohlo byť pre nich smola. 
,,Čo si o tom myslíš, Levi?" obrátila sa tentoraz s otázkou na osobu, ktorá postávala po celý ten čas kúsok od nej. Kapucňa tmavého plášťa mu siahala do polovice tváre a bola na jemný dážď, ktorý ich zastihol, dobrá voľba. 
Neodpovedal jej. Namiesto toho sa pohol smerom k veľkému telu alebo presnejšie k tomu, čo z neho ostalo. Z dolných končatín už dávno boli len kosti, no trup sa stále ako tak držal. Titán zaujímal pomerne čudnú polohu. Kľačal na kolenách, skrčený v klbku. Tvár bola zaborená v blate a paže schované pod telom. Pripomínal mu jedného z tých neustále sa modliacich mníchov, no čo ho zaujalo možno ešte viac, bolo to, že ak sa prizrel lepšie, tak zistil, že mu chýbal zátylok. Nemohlo však ísť o prácu jeho kolegov, pretože bolo celkom jasne vidieť, že šlo o masu vytrhnutého mäsa a nie o ranu, ktorú obvykle zanechali ich čepele.      
,,Stretol si sa niekedy s niečím podobným?" ozvala sa za ním potichu Hanji, ktorá si toho tiež všimla. Jej tvár pri tom vyzerala mierne rozrušene, pretože šlo o fakt, ktorý bol dosť znepokojivý. Isté bolo, že niečo alebo niekto tomu titánovi k súčasnému stavu dopomohol a ona si doteraz nedokázala vybaviť ani len jeden jeden prípad, kedy by obor napadol iného obra. Teda, aspoň to bolo zatiaľ jediné, možné vysvetlenie. To druhé súviselo s myšlienkou, že by sa za hradbami mohlo nachádzať aj niečo iné, ako len titáni a to bol nepochybne ten horší variant, nad ktorým zatiaľ radšej rozmýšľala len veľmi okrajovo. 
,,Nie." odvetil jej, stále si obzerajúc telo. Danou situáciu nebol až tak ohúrený ako ona. Jeho prácou bolo sa ich zbavovať. Ak to niekto urobil za neho, tak to bolo len a iba vítané a tak aj napriek zvláštnosti tohto prípadu nemal potrebu situáciu až tak príliš analyzovať. Preto sa aj zvrtol na päte, aby sa vrátil späť ku koňom. Keďže tu žiadni titáni neboli, tak nebol ani len dôvod ostávať. 
,,Levi, pozri!" zastavil ho jej hlas. ,,Niečo tam je!"ozvala sa znova a tým ho prinútila sa obzrieť. 
Bola v tesnej blízkosti striešky, vytvorenej jeho vlastným, prehnutým telom a snažila sa dostať do toho úzkeho priestoru, kde sa schovávali aj jeho ruky. 
Levi k nej opäť vrátil. Súdiac, že vysušená konštrukcia tela nemôže vážiť až toľko, sa do nej zaprel ramenom a po tom, čo mu dopomohla aj Hanji, sa mŕtvy titán vážne pohol. Krátko na to sa hlučne zvalil na bok a odhalil tak to, čo ju upútalo. 
,,To je..." zašepkala, napraviac si pri tom okuliare. ,,Človek?" s neistou otázkou nielen na perách sa obrátila na Leviho, ktorého tvrdý pohľad bol zabodnutý do mohutných dlaní a prstov, obkolesujúcich a ukrývajúcich ľudské telo. Čoskoro sa už na mladú ženu bez výraznejších známok života a uväznenú v rukách titána, dívali viaceré páry očí, ktoré rozhodne neskrývali údiv a isté zdesenie.  

*** 

8 komentárov:

  1. Mno, v prvom rade... Ja som bola zrejme posledná, ktorá v tvoje ankete hlasovala, takže ja som tá "šťastná" trinástka xD Najskôr som moc hlasovať nechcela, pretože ja väčšinou čítam, čo sa mi zapáči a u vás, čo mi samozrejme príde pod ruky, takže až tak mi na tom zas nezáležalo.
    Avšak, teraz nedávno som si toto anime pozrela a predvčerom som dočítala aj mangu (nie som spokojná!!!) "Pôvodný" príbeh som považovala za naozaj zaujímavý, tak som sa predsa len rozhodla dať najavo svoj názor, ohľadom tvojej otázky a dnes s radosťou vidím, že si sa dala do roboty! :D
    Teším sa a teraz k príbehu. Začiatok bol naozaj pútavý. Krátky, informatívny prológ je dobrá vecička. Takže tu máme človeka, ktorý dokáže nabrať podobu titána a bude to to OC, ja viem, že je to jednoznačné, len si to potrebujem zhrnúť xD No, áno... Hanji, čo sa od nej dá čakať? Tá sa vzruší aj pri myšlienke na titánov, prisahám! xD Stavím sa, že... ah, radšej mlčím :D No, Levi... hej, to na neho sedí. Ak tam nie je titán, tak tam nemá čo hľadať, jasné... správny postoj chlape a ešte keď si k tej popísanej situácii predstavím jeho zvyčajný ksicht, brrr, normálne mi naskakujú zimomriavky xD (a nie, nie je to vôbec sexy, oznamujem ešte predtým, než ma niekto začne podozrievať z toho, že to považujem za sexy...)
    Mno, koniec je samozrejme... seknutý presne v tom najlepšom :D Ale poznáme to.
    Takže som rada, že si toto tu zverejnila a netrpezlivo čakám na pokračovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som toho na tvoj komentár napísať toľko, no radšej som to zmazala :D Tak uvidíme, čo nám prinesie ďalší diel, ja sama to totiž stopercentne neviem :D

      Odstrániť
    2. A čo také? A čo také? Ja to chcem vedieť, sakra prečo si to zmazala?! :D

      Odstrániť
    3. Ach, neuveríš, ako sa musím držať, aby som to nenapísala znova, ale tým by som to pokazila :D asi kvôli tomu ani len nezaspím :D

      Odstrániť
    4. Pokazila? Mne zážitok z čítania nič nepokazí, tak sa nemusíš držať, pokojne davaj :D Hoc´ aj súkromne xD

      Odstrániť
  2. Ospravedlňujem sa za moje mizerné vyjadrovacie schopnosti, lebo bohužiaľ napíšem len toľko, že ma to zaujalo a budem to čítať aj naďalej... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár. Samozrejme, do ničoho sa nútiť nemusíš xD :]

      Odstrániť
  3. Peťula, len toľko, že sa teším, som zvedavá a pevne verím, že pri písaní bude pri tebe sedieť múza menom Levi :D takže držím palce a neviem sa dočkať pokračovania :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)