sobota, 1. júla 2017

Lenka mi nakreslila :3

***

Nuž, Lenka ma už vážne pozná nejaký ten piatok a keď dnes prišla na internát, prišla aj s týmto, čo mi maximálne urobilo náladu :]
Poviem Vám, neuveriteľne krásna svetlá chvíľka v tomto škaredom a ufrflanom dni. Normálne som na kratučký moment aj zabudla na to, čo ma ešte nasledujúce dni čaká.

-

| ak to niekomu nedošlo :D, tak to som ja... JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!! 
:OOOOOOO :3333 a Levi :**|

Chápete? Čim viac môžete ulahodiť tak narcistickej duši, ako som ja? :D
Leni, neskutočne moc som ti za obrázok vďačná. Vážne, vážne veľmi moc.
ĎAKUJEM :* 
Spravilo mi to deň a hlavne si vážim to tvoje vynaloženie námahy aj v tomto našom spoločnom období temna, zlatino :]
Si úžasná! :* a vyzerá to úžasne...si strašne moc skvelá v tejto tvojej veľmi peknej záľube a ja si aspoň na chvíľku môžem predstaviť, ako zašívam ranu |ehm, mimochodom za prísne aseptických podmienok| Levimu... áno, presne TOMU Levimu :]
Ešte raz ĎAKUJEM.

***

2 komentáre:

  1. To je od Lenky veľmi milé, že pre teba nakreslila takýto milý obrázok. ^^ Držte sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to chutné :3 už som ti to pochválila v chate :) Sestra Petra v akcii :D inak tá dievčina sa mi podobá na Petru Ral zo SnK, čo znamená, že ty sa podobnáš na Petru Ral :D fakt sa na ňu podobáš vzhľadovo, až teraz som si to uvedomila :D Levi má asi vyhranený vkus :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár :)